بهترین غذاهای تایلندی

به گزارش تور کانادا، یکی از بهترین جاذبه‌هایی که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند آن را تجربه کنید، تجربه طعم غذاهای تایلندی است. در این مقاله شما را با بهترین غذاهای تایلندی آشنا خواهیم کرد.

بهترین غذاهای تایلندی

سوپ میگو تند (Tom Yum Goong) در تور تایلند

یک عطر تایلندی ناب ! ترکیب تازه و مخصوصی از از سنبل هندی معطر، فلفل، برگ لیمو ترش، موسیر، آب لیمو ترش و سس ماهی، این سوپ کلاسیک را شکل داده. میگو تازه و مقداری قارچ قسمت اصلی این سوپ را تشکیل میدهند. این غذای سبک و پرخاصیت می تواند گزینه خوبی برای وعده های غذایی در تور تایلند باشد.

برنج سرخ شده Khao Pad در تور تایلند

این غذای سیار ساده متشکل است از برنج کته, تخم مرغ، پیاز، سیر و چند نوع سبزی .همه این مواد با هم در یک وگ تفت داده میشوند و تبدیل میشود به یک ناهار معمولی و پرطرفدارکه با یک برش از لیمو ترش و خیار سرو می شود. راز بی تکلفی این غذا در سادگی آن نهفته‌اند. مفهوم آن این است که شما کسی هستید آن را با ولع می خورید و اینگونه به آن اعتبار می بخشید. معمولا در تور تایلند برای پختن این غذا محدودینی نخواهید داشت.

مرغ در سوپ نارگیل Tom Kha Kai در تور تایلند

این یک سوپ خوشمزه است با طعمی ملایم و شیرین که از ترکیب فلفل تند، گالنگال تازه بریده شده نازک، موسیر خرد شده، ساقه سنبل هندی و گوشت مرغ تشکیل میشود. با این حال برخلاف همه غذاهای تایلندی که به ذائقه ما ایرانی ها بسیار تند هستند,طعم ملایم تری دارد و آن هم به دلیل استفاده از شیره نارگیل است در ترکیب سوپ.

مرغ سبز کاری Gaeng Keow Wan Kai در تور تایلند

تکه های کوچک مرغ تازه. بادمجان های به اندازه گیلاس. جوانه های ترد بامبو. ساقه های گشنیز، یک مشت بزرگ ریحان شی. این مواد به ظاهر ساده در کنار هم یک شاهکار خوشمزه می‌سازند.دلیل رنگ سبز خوشایند این غذا از چی ناشی میشود؟ از ترکیب خمیر سبز رنگ کاری که با شیره نارگیل داغ خامه ایی مخلوط شده‌اند.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 192

به "بهترین غذاهای تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین غذاهای تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید