تداوم بارش ها درکشور ، آسمان تهران نیمه ابری است

به گزارش تور کانادا، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها در بعضی نقاط کشور تا پنج روز آینده اطلاع داد.

تداوم بارش ها درکشور ، آسمان تهران نیمه ابری است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ضیاییان با اشاره به اینکه با گذر متناوب امواج تراز میانی از روی کشور طی پنج روز آینده در نقاط مختلف رشد ابر و بارش پیش بینی می گردد اظهار کرد: امروز (29 فروردین) در برخی نقاط شمال غرب، استان های واقع در دامنه های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی، بخش هایی از مرکز، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می گردد.

به گفته وی فردا (30 فروردین) به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب سمنان، آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی و روز یکشنبه (31 فروردین) به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، جنوب سمنان ایلام و خوزستان در سایر مناطق در برخی ساعات بارش رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز دوشنبه (1 اردیبهشت) در استان های واقع در دامنه های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی، بخش هایی از مرکز، جنوب و جنوب شرق در برخی ساعات بارش پیش بینی می گردد، توضیح داد: روز سه شنبه (2 اردیبهشت) نیز عمدتاً در غرب، جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم داشت.

به گفته وی امروز دریای خزر و فردا شمال و مرکز خلیج فارس مواج پیش بینی می گردد.

ضیائیان در سرانجام درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (30 فروردین) نیمه ابری در برخی ساعات افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد و احتمال رعد و برق با حداقل دمای 12 حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (31 فروردین) نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 451

به "تداوم بارش ها درکشور ، آسمان تهران نیمه ابری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش ها درکشور ، آسمان تهران نیمه ابری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید