تردد 350 دستگاه اتوبوس درون شهری نو در اصفهان ، ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان

به گزارش تور کانادا، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: در آستانه پاییز 1401، 350 دستگاه اتوبوس درون شهری وارد ناوگان حمل و نقل درون شهری اصفهان شد.

تردد 350 دستگاه اتوبوس درون شهری نو در اصفهان ، ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در آیین بهره برداری از ناوگان تازه حمل و نقل درون شهری اصفهان گفت: امروز53 دستگاه اتوبوس کوچک 8.5 متری، 56 دستگاه اتوبوس تازه و 240 دستگاه اتوبوس بازسازی و آماده سازی شده وارد شبکه حمل و نقل مسافر اصفهان شد.

سید عباس روحانی اضافه نمود: اتوبوس های آماده سازی شده از حدود چهار سال گذشته به دلایل مختلف زمین گیر شده بود که به همت شرکت واحد اتوبوسرانی به ویژه کارکنان معاونت فنی برای استفاده شهروندان مهیا شده است.

او با بیان اینکه 12 دستگاه از اتوبوس های تازه از شرکت اسکانیا و مابقی از شرکت ایران خودرودیزل است، گفت: اتوبوس های شرکت اسکانیا از مجموع 73 دستگاهی است که با یاری دولت خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اضافه نمود: شهرداری اصفهان برای بهره برداری از این اتوبوس ها در مجموع معادل 490 میلیارد تومان هزینه نموده است. تعداد ناوگان اتوبوسرانی این کلان شهر در آستانه مهرماه و شروع سال تحصیلی تازه با افزایش 2برابری، به حدود 900 دستگاه رسیده است.

روحانی اضافه نمود: در زمان پیک تردد دانش آموزان در شهر که همزمان با شروع و سرانجام ساعت فعالیت مدارس است، سرویس دهی خاصی به آنها انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1655

به "تردد 350 دستگاه اتوبوس درون شهری نو در اصفهان ، ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد 350 دستگاه اتوبوس درون شهری نو در اصفهان ، ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید