تمدید اجرای نمایش های مرکز تئاتر کانون

به گزارش تور کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- اجرای نمایش های مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان تمدید شد.

تمدید اجرای نمایش های مرکز تئاتر کانون

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایش های آرزو های یک موش کور و حیاط خانه ما تا یکشنبه 7 آذر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خواهند بود.

نمایش آرزو های یک موش کور به کارگردانی وحید نفر و نویسندگی سعید ابک که از روز 16 مهر در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان روی صحنه رفته است، تا هفتم آذر به اجرا های خود ادامه می دهد.

در خلاصه این نمایش آمده است: موش کور در یک شب مهتابی تصمیم می گیرد از خانه اش بیرون بیاید و در پی آرزویش که تماشا خورشید است برود. در جهت خود با حیوانات جنگل روبرو شده و ماجرا های شگفت انگیزی برای موش کور اتفاق می افتد.

بعلاوه نمایش حیاط خانه ما به کارگردانی وحید خسروی که از روز 11 آبان روی صحنه رفت، قرار بود 30 آبان به اجرا های خود انتها دهد، اما تا هفتم آذر در سالن گلستان مرکز فراوری تئاتر کانون اجرا خواهد داشت.

داستان این نمایش در باره درخت گیلاس کهنسالی است که یک روز صبح، رنگ قرمز گیلاس تصمیم می گیرد که رنگ قرمز گیلاس نباشد و سفری عجیب را در حیاط شروع می نماید ....

نمایش حیاط خانه ما هر روز به جز روز های شنبه ساعت 16:15 و آرزو های یک موش کور ساعت 17 در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله تهران اجرا می گردد.

مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون که در دوران همه گیری کرونا چندین ماه به علت حفظ سلامت مخاطبان و هنرمندان اجرا های خود را متوقف نموده بود از مهر 1400 و همزمان با هفته ملی کودک، دوباره در های سالن های نمایش خود را روی مخاطبان گگردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1415

به "تمدید اجرای نمایش های مرکز تئاتر کانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید اجرای نمایش های مرکز تئاتر کانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید