توزیع 1000 بروشور گردشگری شهری در تالش

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران: شهردار تالش با بیان اینک در ایام نوروز برای رفاه حال گردشگران و مسافران با تمام توان آماده به خدمت هستیم، گفت: در این ایام یک هزار بروشور راهنمای گردشگری شهری بین مسافران توزیع می گردد.

توزیع 1000 بروشور گردشگری شهری در تالش

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور هوایی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جعفر نخستین در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در تالش، با بیان اینکه تمامی مقدمات استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان فراهم شده است، اظهار کرد: شهرستان تالش با توجه به جاذبه های گردشگری طبیعی، بنای های تاریخی در کوهستان ها و واقع شدن در یکی از بهترین اقلیم های دنیا از دیرباز مقصد گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

وی مردم شهر تالش را یکی از مهمان نوازترین مردمان کشور دانست و اضافه نمود: شهروندان تالشی از دیرباز به صداقت و خوشرویی معروف بوده و حجم مسافران میلیونی تاییدی بر این ادعا است.

شهردار تالش از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی خبرداد و گفت: از اقدامات اجرا شده توسط شهرداری تالش می توان به آماده سازی طرح های ساحلی و کمپ اقامتی برای مسافران با تمامی امکانات رفاهی مانند نمازخانه، آبخوری، سرویس های بهداشتی و سایر امکانات اشاره نمود.

نخستین، هماهنگی برای مسافران فرهنگی، رنگ آمیزی المان های شهر و خط کشی خیابان ها و جداول، نصب بنرها و پیغام های نوروزی و آموزشی، تجهیز حاشیه طرح های ساحلی به سیستم صوتی برای پخش موسیقی و برنامه های جذاب برای مسافران، بازسازی و آماده کردن نمازخانه های سطح شهر و پخش اذان در اوقات شرعی در مناطق گردشگری را از دیگر برنامه های صورت گرفته در شرستان اعلام کرد.

وی اعلام نمود: کاشت گل های فصلی، جلوگیری از انسداد معابر، انجام برنامه ریزی برای کشیک نوروزی در پایانه مسافر بری، نظافت و جمع آوری زباله ها به صورت ساعتی در مناطق مختلف شهر، آمادگی نیروهای امداد و آتش نشانی، کشیک ویژه نیروهی خدماتی، تأسیسات و فضای سبز، گشت بازرسی سازمان حمل و نقل همگانی، پخش پیغام ها و فیلم های مستند گردشگری از تلویزیون شهری، چاپ و انتشار هزاران برگه راهنمای گردشگری شهری را از دیگر برنامه ها در این شهرستان است.

شهرداری تالش، پاکسازی کلی معابر شهری، ساخت دکور زیبا و بزرگ سفره هفت سین، مرمت پیاده روها، روکش آسفالت معابر، نصب و باز نشانی سطل های زباله، بازدید مستمر از تمامی اماکن گردشگری، آماده باش همه واحدهای اجرایی شهرداری را از دیگر اقدامات اعلام کرد.

نخستین از حضور خود و پرسنل شهرداری تالش در ایام نوروز اطلاع داد و اضافه نمود: به همراه پرسنل شهرداری در چند شیفت کاری برای رفاه حال گردشگران و مسافران با تمام توان آماده به خدمت هستیم.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 127

به "توزیع 1000 بروشور گردشگری شهری در تالش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 1000 بروشور گردشگری شهری در تالش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید