جشنواره ملی کارتون لیلیوم با موضوع هتلداری و گردشگری برگزار می شود

به گزارش تور کانادا، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، جشنواره ملی کارتون لیلیوم با موضوع هتلداری و گردشگری برگزار می شود.

جشنواره ملی کارتون لیلیوم با موضوع هتلداری و گردشگری برگزار می شود

دبیر هنری این جشنواره که به همت یکی از هتل های استان مازندران و مجموعه تاریخی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود، بهرام عظیمی و رئیس هیأت داوران آن سیدمسعود شجاعی طباطبایی است.

در توضیحات این جشنواره آمد: شیوع ویروس کرونا باعث ایستادن چرخ بیشتر مشاغل بخصوص صنعت گردشگری و به تبع آن هتلداری شده است. این جشنواره بر آن است با نگاه تیزبینانه هنرمندان کارتونیست، نقشی در زنده نگه داشتن این صنعت داشته باشد.

بر این اساس با موضوع هتل، هتلداری و گردشگری از همه هنرمندان کارتونیست کشور دعوت می شود تا در جشنواره ملی کارتون لیلیوم شرکت کنند.

محورهای جشنواره، اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری، اهمیت نیروی انسانی در صنعت گردشگری، کرونا و بحران ایمنی و بهداشت در هتل ها و اماکن گردشگری، عوامل مؤثر در رضایتمندی میهمانان در هتل، مقایسه هتلداری ایران و جهان و واقعیت های رزرو آنلاین پکیج سفر و هتل هاست.

هر هنرمند می تواند حداکثر پنج اثر ارسال کند.

آثار ارسالی نباید قبلا در هیچ جشنواره داخلی یا خارجی برنده شده باشد.

آثار ارسالی باید با فرمت JPG با طول یا عرض 2000 پیکسل و رزولوشن 200 dpi ارسال شود.

به همراه آثار باید نام کامل، تلفن، ایمیل، نشانی، عکس و بیوگرافی کوتاهی از هنرمند در قالب فایل word ارسال شود.

جوایز این جشنواره نیز به این ترتیب اعلام شد: نفر اول 130 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر به اضافه سفر دو روزه رایگان (اقامت و پذیرایی) با یک همراه برای شرکت در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز همراه با کمک هزینه ایاب و ذهاب.

نفر دوم 100 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر و سفر دو روزه رایگان (اقامت و پذیرایی) با یک همراه برای شرکت در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز همراه با کمک هزینه ایاب و ذهاب.

نفر سوم 70 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر و سفر دو روزه رایگان (اقامت و پذیرایی) با یک همراه برای شرکت در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز همراه با کمک هزینه ایاب و ذهاب.

جوایز ویژه برای 2 نفر، 50 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و سفر دو روزه رایگان (اقامت و پذیرایی) با یک همراه جهت شرکت در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز همراه با کمک هزینه ایاب و ذهاب.

مهلت ارسال آثار، پایان روز جمعه 22 بهمن 1400 است. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز 15 و 16 اسفند در هتل لیلیوم مازندران برگزار می شود.

هنرمندان می توانند آثار خود را به نشانی [email protected] ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با نشانی اینستاگرامی liliumprize در ارتباط باشند.

منبع: همگردی
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1460

به "جشنواره ملی کارتون لیلیوم با موضوع هتلداری و گردشگری برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی کارتون لیلیوم با موضوع هتلداری و گردشگری برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید