جنجالی که آماندا برای رامین رضاییان درست کرد

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران: رامین رضاییان، مدافع ملی پوش باشگاه الشحانیه که سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس را دارد، این روز ها شاید برای چندمین بار اسیر موارد حاشیه ای شده است؛ داستان جدید مربوط به انتشار فیلمی از سوی دختری به اسم آماندا است که مدعی شده چندسالی با رامین رضاییان در ارتباط بوده و رامین برای سر زدن به او چند روز یکبار سوار هواپیما می گردد و جهت طولانی را طی می نماید.

جنجالی که آماندا برای رامین رضاییان درست کرد

به گزارش خبرنگاران، این دختر در ویدیویی منتشر شده از 5 سال ارتباطش با رامین رضاییان می گوید و بعد هم انتهای ویدیویی تصاویر از چت هایش با رامین منتشر می گردد. پر واضح است که تا همینجا مدرکی بر راستی آزمایی صحبت های آماندا مربوط به ارتباط 5 ساله اش با رامین رضاییان وجود ندارد، به ویژه اینکه اخباری در فضای مجازی منتشر شده که دو نفر از چهره های سرشناس دیگر که یکی خواننده و دیگری بازیگر سرشناسی هم هستند شبیه چت های منتشر شده با آماندا داشته اند.

حالا همین اتفاقات سوژه ای شده تا زندگی حرفه ای رامین رضاییان دستخوش تغییر و تحول گردد به ویژه اینکه شایعه ای به راه افتاده که رامین رضاییان از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران محروم می گردد و فعلا به تیم ملی هم دعوت نمی گردد. ابتدا این شایعه را خبر ورزشی در گزارشی بدون اینکه اسمی از رامین بیاورد منتشر کرد و اطلاع داد به محض بازگشت این بازیکن لژیونر که سابقه بازی در یکی از تیم های مطرح ایران را داشته، کمیته اخلاقی اقدامات لازم علیه او را اعمال می نماید.

همچنین روز گذشته خبرگزاری ایسنا در مطلبی با عنوان تصاویر خصوصی باعث محرومیت رامین رضاییان شده است؟ به این موضوع اشاره ای بیشتر کرد هرچند که اطلاع داد پیگیری ها نشان می دهد چنین خبری صحبت ندارد.

به گزارش خبرنگاران، شایعات درباره محرومیت رامین رضاییان به واسطه حاشیه ای که آماندا شروعش کرد آن قدر جدی شد که یکی از اعضای فدراسیون فوتبال هم نسبت به آن واکنش نشان داد؛ غلامحسین زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در این مورد به ایلنا گفته است از همکاران عزیز در رسانه های گروهی می خواهم با همه وجود مقابل بی اخلاقی ها بایستند. بازیکنی مثل رامین رضاییان جزو چهره های با ارزش فوتبال ماست و همین اخیرا خبر آمده بود که او در خفا به بیماران کرونایی در زادگاهش یاری نموده است. آیا انتشار بی حد و مرز شایعات زرد یاریی به فوتبال می نماید؟ چرا باید فضایی به وجود بیاید که بعضی شایعات باعث بروز مشکل برای این چهره های ملی گردد؟ وظیفه همه ما این است با همه توان به سمتی پیش برویم که فضای جامعه ورزش عاری ازبی اخلاقی باشد و تحقق این بحث بی شک در گرو رعایت اخلاق است.

واکنش رامین رضاییان به ادعای آماندا

اخبار و شایعات درباره رامین رضاییان چنان با سرعت در فضای مجازی پیچید و رنگ واقعیت به خودش گرفت که دست آخر این بازیکن مجبور شد در پستی اینستاگرامی نسبت به چنین موضوعاتی واکنش نشان دهد. رامین در صفحه شخصی اش نوشت: شمایی که به دروغ می نویسید و شایعه درست می کنید چطور می توانید در پیشگاه خداوند جوابگو باشید؟ روزی متوجه خواهید شد که هر چیزی را شنیدید نباید باور کنید و بدتر اینکه به سطح جامعه بکشانید. هر چند که به رغم همه جوسازی های تان پیغام هایی که از مردم به من می رسد نشان می دهد نقشه های تان بی اثر بوده. دیدارمان به زودی در پیشگاه عدالت... فرزند کوچک ملت ایران، رامین رضاییان.

حمایت سردار آزمون از رامین رضاییان

رامین تنها ملی پوشی نبود که نسبت به اتفاقات اتفاق افتاده جبهه گرفت چرا که سردار آزمون دیگر ملی پوشی که این روز ها در زنیت می درخشد هم نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد. سردار با انتشار تصویری از خودش در کنار رامین در تمرینات تیم ملی از او حمایت کرد و نوشت: ما بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از مراجع ذیربط با کسانی که با تهمت های بی دلیل قصد بازی با آبرویمان را دارند برخورد نمایند. رامین عزیز! کسی نمی تواند وجهه بزرگت را با تهمت های بی فایده میان مردم تخریب کند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 588

به "جنجالی که آماندا برای رامین رضاییان درست کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجالی که آماندا برای رامین رضاییان درست کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید