حالت آرام به فیس بوک اضافه شد ، استفاده از زمان سنج برای حفاظت از سلامت روان کاربران

به گزارش تور کانادا، فیس بوک اعلام نموده است که حالت آرام را برای کاربران فعال کند. در این افزونه فیس بوک تشخیص می دهد که شما از شبکه های اجتماعی تنها برای گذراندن وقت استفاده می کنید یا فیس بوک برای شما کاربردی است.

حالت آرام به فیس بوک اضافه شد ، استفاده از زمان سنج برای حفاظت از سلامت روان کاربران

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، افزونه حالت آرام می تواند به سلامت روانی شما یاری فراوانی کند. حالت آرام شامل یک تایمر جدید است که برای یاری به مهار مدت زمان مصرفی شما در برنامه فیس بوک استفاده می گردد. با فعال کردن حالت آرام، اعلان ها را برای زمانی که تعیین نموده اید نادیده می گیرید.

احتمالا این حالت را با مراجعه به بخش تنظیمات فیس بوک پیدا می کنید. البته ممکن است این قابلیت از قبل برای کاربران نسخه iOS موجود باشد. شکی نیست که بسیاری از سرویس های آنلاین ظرفیت های خود را تا حد مجاز افزایش می دهند. از نتفلیکس تا تیک توک و یوتیوب سغی نموده اند کیفیت جریانی پیش فرض خود را در کوشش برای جبران ترافیک اضافی کاهش دهند تا کاربران پرشمار در شرایط همه گیری کرونا بهتر و بیشتر از سرویس ها استفاده نمایند، اما مدیریت زمان مصرفی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

فیس بوک در واقع با روشن کردن چراغ های هشدار خود کوشش نموده است از شرایط سلامت روان کاربران به خوبی حفاظت کند و مانع از وابستگی بیش از حد کاربران به فضای مجازی گردد. در شرایطی که بسیاری از کاربران دورکاری می نمایند، اگر نتوانند شرایط روانی خود را مدیریت نمایند دچار مسائل متعددی می شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 432

به "حالت آرام به فیس بوک اضافه شد ، استفاده از زمان سنج برای حفاظت از سلامت روان کاربران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت آرام به فیس بوک اضافه شد ، استفاده از زمان سنج برای حفاظت از سلامت روان کاربران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید