خبرنگاران کشف محموله های زغال قاچاق و ماهی فاسد در آستارا

به گزارش تور کانادا، آستارا - خبرنگاران - فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف 520 کیلوگرم زغال قاچاق و فاقد مجوز حمل و هزار کیلوگرم ماهی فاسد خبر داد.

خبرنگاران کشف محموله های زغال قاچاق و ماهی فاسد در آستارا

سرهنگ محمد نمازی روز یکشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی قلعه محور آستارا-اردبیل امروز حین کنترل خودروها به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک شده و در بازرسی از آن، محموله زغال قاچاق را کشف کردند.

وی اظهار کرد: ارزش محموله 25 میلیون ریال برآورد و متهم 39 ساله آن دستگیر و به دادگاه معرفی شد و به دلیل تاثیر منفی قاچاق کالا بر تولید داخلی و امنیت اقتصادی، مردم هر گونه مورد مشکوک به قاچاق را با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماهیان پرورشی فاسد را نیز ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور آستارا - اردبیل، روز گذشته در بازرسی از یک دستگاه نیسان کشف کردند.

وی ادامه داد: این محموله در زمان سلامت، یک میلیارد و 180 میلیون ریال ارزش داشته اما به دلیل حمل غیر بهداشتی، فاسد شده بود و ماموران، زغال ها را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و ماهی های فاسد را به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل دادند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و به علت حجم بالای تردد در محور مواصلاتی این شهرستان با استان اردبیل، میزان کشفیات قاچاق کالا و مواد فاسدشدنی در آن جهت زیاد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 949

به "خبرنگاران کشف محموله های زغال قاچاق و ماهی فاسد در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف محموله های زغال قاچاق و ماهی فاسد در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید