خرید فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ از محصولات فراوری استان الزامی است

به گزارش تور کانادا، معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمانشاه، خرید فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ از محصولات فراوری استان را الزامی و جزو مصوبات ستاد تنظیم بازار دانست .

خرید فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ از محصولات فراوری استان الزامی است

بهزاد باباخانی گفت : استاندار کرمانشاه بر موضوع خرید فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ از محصولات فراوری استان که گامی اساسی در راستای حمایت از فراوریات داخلی است، تاکید دارد.

به گفته معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمانشاه ایجاد سیستم خودنظارتی برای فروشگاه های بزرگ الزامی است و تمام فروشگاه های زنجیره ای موظفند ظرف 72 ساعت مشکل ارائه فاکتور را حل نمایند.

وجود فروشگاه های بزرگ برای تسهیل دسترسی شهروندان به اقلام است و با توجه به فروش سیستمی و صندوق مکانیزه این فروشگاه ها، هیچگونه تخلفی را از آن ها نمی پذیریم.

کمیته اقدام مشترک اجرایی تر از تنظیم بازار است که این کمیته بر تمام ابعاد بازار از فراوری، عرضه، مصرف و تخلفات؛ نظارت ویژه تری دارد.

نظارت بیشتر و ویژه تری بر بازار در دستور کار است.

باباخانی می گوید: آنچه برای ما مهم است رضایتمندی مردم است و شایسته نیست اقلام اساسی مورد احتیاج گرانتر از میانگین کشوری در استان به دست مردم برسد و به همین دلیل قاطعانه با هر تخلفی برخورد خواهیم کرد، و پلمب و ابطال پروانه کسب از جمله این برخورد ها خواهد بود .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1558

به "خرید فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ از محصولات فراوری استان الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ از محصولات فراوری استان الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید