دانشجویان برای ایجاد ارزش افزوده درس بخوانند

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، دکتر سورنا ستاری امروز در نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس2020 که به صورت مجازی برگزار گردید با بیان اینکه اراده برگزاری نمایشگاه اینوتکس به صورت مجازی در پارک علم و فناوری وجود داشته است گفت: این نمایشگاه که به صورت مجازی برگزار گردیده قدم خوبی است و امیدواریم که در نمایشگاه اینوتکس سال جاری مذاکرات خوبی بین شرکتها صورت بگیرد.

دانشجویان برای ایجاد ارزش افزوده درس بخوانند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

وی درخصوص نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس گفت: امیدوار هستیم که این دوره از نمایشگاه دستاوردهای خوبی داشته باشد تا زمینه تبادل فناوری بین بازیگران عرصه و اکوسیستم فناوری و نوآوری را فراهم سازد.

معاون علمی و فناوری گفت: در حال حاضر اتفاقات خوبی در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور به وقوع پیوسته که می توان به فعالیت 5300 شرکت دانش بنیان و راه اندازی چندین هزار استارت اپ و شتابدهنده ها اشاره نمود.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر تحولات اکوسیستم فناوری و نوآوری ایجاد بیش از 40 پارک علم و فناوری، کارخانه های نوآوری و ایجاد نواحی نوآوری است که علاوه بر آن در حوزه هایی که زیست بوم فناوری نداشتیم، نیز ورود پیدا کردیم که حوزه های ICT، سلول های بنیادی و هوافضا هستند.

ستار تاکید نمود: اکنون دانشگاه ها به سمت ایجاد دانشگاه های نسل سوم و چهارم حرکت می نمایند اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم؛ ما باید به این مسئله توجه کنیم که دانشجویان برای ایجاد ارزش افزوده درس بخوانند.

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه اینوتکس 2020 از امروز تا شنبه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 670

به "دانشجویان برای ایجاد ارزش افزوده درس بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان برای ایجاد ارزش افزوده درس بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید