دریافت وقت سفارت کانادا

به گزارش تور کانادا، اداره مهاجرت کانادا از سال 2014 ویزاهای موقت ورودی خود را که TRV نیز نامیده می گردد را تحت یک ویزا به نام ویزای مالتیپل کانادا قرار داد و از آن پس تمامی ویزاهای تجاری، توریستی و ملاقات از خانواده به یک صورت مشابه صادر می شوند. ویزاهای اقامتی و بلند مدت نیز همچنان مانند قبل و با اعتبارهایی متفاوت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

دریافت وقت سفارت کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

اعتبار ویزای کانادا که به صورت کوتاه مدت صادر شده مانند؛ ویزای توریستی به مدت اعتبار پاسپورت صادر شده و چندبار ورود (مالتیپل) می باشد. از همان موقع، دولت کانادا جهت مسائل امنیتی برای شهروندان بعضی از کشورها که تقاضای اخذ ویزای کوتاه مدت یا بلند مدت کانادا را داشتند انجام انگشت نگاری یا بیومتریک را الزامی نمود. لازم به ذکر مجدد است که این مقررات صرفاً برای ویزاهای کوتاه مدت و توریستی نبوده و متقاضیان ویزاهای اقامتی و کاری کانادا نیز در این کشورهای تعیین شده چنین مرحله ای را باید پس از ثبت درخواست ویزا پشت سر بگذارنند.

از آنجا که کشور کانادا در حال حاضر مراودات مستقیم دیپلماتیک با ایران ندارد، برای انجام مراحل دریافت ویزا باید وقت انگشت نگاری کانادا یا همان وقت سفارت کانادا را از کشورهای دیگری اخذ نمود.

پس از ثبت درخواست و پرداخت هزینه ویزا به صورت آنلاین توسط متقاضی ویزای کانادا، وی برگه ای از اداره مهاجرت کانادا دریافت خواهد کرد که به او اجازه می دهد در بازه زمانی 30 روزه جهت انجام مرحله انگشت نگاری کانادا یا همان بیومتریک اقدامات لازم را انجام دهد.

از آنجا که در ایران دفاتر بیومتریک یا VAC موجود نمی باشد، متقاضی باید یکی از این دفاتر را در کشور دیگر انتخاب کرده، برگه وقت انگشت نگاری کانادا را دریافت و برای انجام این مرحله به آنجا سفر کند. این دفاتر در بسیاری از کشورهای اطراف ایران وجود داشته و متقاضی ویزای کانادا باید پیش از سفر به یکی از این دفاتر برگه وقت سفارت کانادا را به صورت آنلاین دریافت نماید.

نکته مهم این که دفاتر انجام انگشت نگاری از ابتدای سال 2019، بدون برگه وقت سفارت کانادا، به هیچ وجه اجازه انگشت نگاری را به متقاضیان نخواهند داد.

مدارک لازم

برای اخذ وقت سفارت کانادا یا همان وقت انگشت نگاری، از آنجا که به صورت آنلاین صورت می پذیرد، تنها تعیینات پاسپورت متقاضی مورد احتیاج است. در صورت وجود خانواده به همراه متقاضی، تعیینات پاسپورت های آنها را نیز باید در اختیار داشت.

لازم به شرح است که با توجه به الزامی شدن اخذ وقت سفارت کانادا، پیش از سفر به کشور مربوطه جهت انجام مرحله بیومتریک، باید نسبت به اخذ وقت انگشت نگاری کانادا اقدام نمود.

هزینه دریافت وقت سفارت کانادا

هزینه انجام انگشت نگاری که به صورت آنلاین همراه با هزینه آنالیز پرونده پرداخت می شود، در حال حاضر و در سال 2020، مبلغ 85 دلار کانادا می باشد. هزینه آنالیز پرونده که همراه این مبلغ توسط متقاضی پرداخت می شود، بسته به نوع ویزا متفاوت است. برای مثال؛ جهت ویزای توریستی یا مالتیپل آنالیز پرونده هر یک نفر برابر با 100 دلار کانادا بوده و متقاضی ویزای توریستی کانادا جهت دریافت رسید انگشت نگاری باید 185 دلار کانادا در مجموع برای یک نفر پرداخت نماید.

با این حال، برای اخذ وقت سفارت کانادا یا همان انگشت نگاری هیچ هزینه ای از سوی دفاتر VAC در هیچ کشوری از متقاضی دریافت نخواهد شد.

مدت زمان اخذ وقت سفارت کانادا

برای اخذ وقت انگشت نگاری کانادا جهت دریافت هرگونه از انواع ویزاهای کانادا، بسته به انتخاب کشور و شهر مورد نظر برای انجام این مرحله توسط متقاضی و خالی بودن وقت سفارت کانادا در آن مرکز، می توان اقدام به دریافت وقت نمود.

در نتیجه، بسته به زمان سفر به مرکز مربوطه، معمولاً می بایست حدود یک هفته قبل تر برای اخذ وقت سفارت کانادا تمهیدات لازم را انجام داد.

خدمات نیلا گشت برای اخذ وقت سفارت کانادا

کارشناسان ویزا در نیلاگشت با سال ها تجربه در امور مربوط به ویزای کانادا، در اخذ وقت سفارت کانادا جهت انجام مرحله انگشت نگاری در خدمت متقاضیان محترم می باشد. حتی در مواردی که متقاضی زمان زیادی را تا سفر به شهر مورد نظر برای انجام مرحله بیومتریک ندارد، کارشناسان مجموعه نیلاگشت از کانال های اختصاصی خود این امر را در اسرع وقت انجام خواهند داد.

همچنین، این مجموعه در تمامی مراحل اخذ ویزای کانادا از ابتدا تا دریافت پاسپورت ممهور به ویزا آماده خدمات رسانی به متقاضیان محترم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دریافت ویزای کانادا به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.nilagasht.com/canada-visa

منبع: همگردی
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 838

به "دریافت وقت سفارت کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت وقت سفارت کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید