دستگیری مامورنماهای اخاذ در بازار تهران

به گزارش تور کانادا، رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم از دستگیری دو نفر که با لباس نظامی اقدام به اخاذی از کسبه بازار نموده بودند، اطلاع داد.

دستگیری مامورنماهای اخاذ در بازار تهران

سرهنگ جلیل موقوفه ای در گفت وگو با خبرنگاران، دراین باره گفت: مدتی قبل با تماس کسبه محدوده بازار با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام اخاذی دو نفر تحت عنوان مامور پلیس، تیمی از ماموران کلانتری 113 بازار برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام آنالیز های اولیه گفت: در جریان آنالیز های صورت گرفته معین شد که دو نفر با پوشیدن لباس مامور پلیس اقدام به پرسه زنی در محدوده بازار تهران نموده و به بهانه های مختلف از کسبه اخاذی نموده اند.

موقوفه ای با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری این افراد در دستورکار نهاده شد، اظهار کرد: ماموران در جریان تحقیقات خود پیروز به شناسایی این دو نفر شده و آنان را در یک انبار لوازم یدکی خودرو شناسایی و دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی گفت: این افراد تحت بازپرسی نهاده شده و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. به همین دلیل نیز دو متهم با پفراینده تشکیل شده برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1056

به "دستگیری مامورنماهای اخاذ در بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری مامورنماهای اخاذ در بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید