ذوب آهن دغدغه بقا ندارد، حدادی فر الگوی اخلاق برای جوانان است

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، رحمان رضایی ملی پوش سابق کشورمان که چند سالی است به جرگه مربیان پیوسته چند هفته قبل به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال ذوب آهن انتخاب شد و حضور وی در این تیم در دو هفته اخیر با تحول سبز پوشان اصفهانی همراه شد.

ذوب آهن دغدغه بقا ندارد، حدادی فر الگوی اخلاق برای جوانان است

حضور رضایی به عنوان مدیر فنی در این تیم تاثیرگذار بود و شاگردان بوناچیچ در دو هفته اخیر به یک پیروزی خانگی مقابل پرسپولیس و یک مساوی خارج از خانه مقابل تیم سختکوش نساجی رسیدند.

ذوب آهنی ها که در دو بازی آخر خود بعد از حضور رضایی 4 امتیاز گرفتند و 2 بار هم کلین شیت را تجربه کردند، در فاصله تنها یک هفته به پایان مسابقات با 30 امتیاز در رده دهم قرار دارند. گرچه همچنان روی کاغذ خطر اندکی بابت سقوط این تیم را تهدید می کند، اما مدیر فنی آنها در گفتگو با مهر بابت بقای تیمش در لیگ برتر اطمینان خاطر داد.

رضایی به خبرنگاران گفت: تیم خوبی داریم و بازیکنان ما که تلفیقی از جوانان و باتجربه ها هستند به خوبی در قالب تیمی قرار می گیرند و خواسته های کادر فنی اجرا می کنند. جایگاه ما در جدول مناسب و در شان نام و آوازه تیمی که رسیدن به فینال آسیا را تجربه کرده نیست اما دغدغه ای بابت سقوط به دسته پایین تر نداریم.

وی اضافه کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و تا آخرین لحظه هر اتفاقی ممکن است روی دهد. اما من به عملکرد بازیکنان ایمان دارم و اطمینان خاطر می دهم خطری بابت سقوط تیم را تهدید نمی کند.

مدیر فنی ذوب آهن در خصوص رفتار جوانمردانه قاسم حدادی فر کاپیتان سبز پوشان در دیدار مقابل نساجی گفت: قاسم یک کاپیتان واقعی است و به نظر من یک الگوی خوب برای فوتبالیست های جوان. در صحنه ای که شاید ادامه بازی می توانست ما را به گل برساند، به دلیل مصدومیت بازیکن حریف حدادی فر توپ را بیرون زد و بازی را از جریان انداخت و این حرکت او بسیار با ارزش بود. بازیکنان ذوب آهن که جای خود دارد، همه بازیکنان فوتبال باید از نظر اخلاقی قاسم را الگوی خود کنند. بازیکنی که از نظر فنی هم در رده بهترین هاست.

رضایی در ادامه بیان داشت: بار دیگر به هواداران اطمینان خاطر می دهم که اصلا و حتی برای یک درصد هم به سقوط ذوب آهن فکر نکنند. هواداران این تیم شاید در این فصل زجر کشیده و از نتایج آن رضایت نداشتند، اما مجموعه این تیم از بازیکن، تدارکات، تیم پزشکی، تدارکات و کادر فنی گرفته تا مسئولان باشگاه، هیات مدیره محترم و حتی مدیران کارخانه در این هفته های آخر همه تلاش خود را انجام دادیم تا با لطف خدا ذوب آهن در فصل بیستم هم در لیگ برتر حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 678

به "ذوب آهن دغدغه بقا ندارد، حدادی فر الگوی اخلاق برای جوانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن دغدغه بقا ندارد، حدادی فر الگوی اخلاق برای جوانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید