حیف بود سانتر بشار را گل نمی کردم، خوشحالم گلم بهترین شد

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی عبدی در خصوص انتخاب گلش به النصر عربستان به عنوان بهترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا گفت: خیلی خوشحالم که این گل با ارزش به عنوان بهترین گل هفته انتخاب شد. باید از همه اعضای کادرفنی و هم تیمی هایم تشکر کنم که به من کمک کردند تا این گل را بزنم. البته سانتر بشار آنقدر خوب بود که واقعا حیف بود اگر این توپ گل نمی شد.

حیف بود سانتر بشار را گل نمی کردم، خوشحالم گلم بهترین شد

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کردی بتوانی در این بازی حساس روی سر مدافع گرانقیمتی مثل مایکون گل بزنی اضافه نمود: واقعا گل زدن به این تیم سخت بود اما من انگیزه زیادی برای گلزنی در این بازی داشتم. خوشبختانه با همه بازیکنان تلاش زیادی کردیم و این گل حاصل کار تیمی بود. البته قبل از رفتن به ورزشگاه آقای مطهری به من گفت در این بازی گل می زنی و با سر هم گل خواهی زد. خوشحالم که روسفید شدم.

عبدی در مورد اینکه چقدر احتمال می داد این گل به عنوان بهترین گل هفته در آسیا انتخاب شود ادامه داد: من گل زدم تا پرسپولیس پیروز باشد. واقعا به این مسائل فکر نمی کردم اما حالا خوشحالم که این گل حساس به عنوان بهترین گل انتخاب شده است.

پرسپولیس قهرمان آسیا می شود؟ مهاجم جوان سرخ پوشان در این خصوص گفت: بله! چرا که نه؟ ما تلاش زیادی کرده و خواهیم کرد و شک نکنید امسال قهرمان آسیا خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 749

به "حیف بود سانتر بشار را گل نمی کردم، خوشحالم گلم بهترین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیف بود سانتر بشار را گل نمی کردم، خوشحالم گلم بهترین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید