رئیس بانک مرکزی کانادا: مهاجران عناصر کلیدی نیروی کار کانادا

به گزارش تور کانادا، به گفته بانک مرکزی کانادا، کانادا احتیاج به نیروهای کار دارد و مهاجران عناصر کلیدی هستند.

رئیس بانک مرکزی کانادا: مهاجران عناصر کلیدی نیروی کار کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گفته استفان پولوز: با رسیدن کانادا به نقطه مالی مطلوبش، تامین نیروی کار نمی تواند متناسب با تقاضا ادامه یابد. رییس بانک مرکزی کانادا، استفان پولز می گوید: مهاجران نقشی کلیدی در رشد اقتصاد کانادا و جبران کمبود رو به رشد نیروی کار کشور دارد. در سخنرانی 13 مارچ در دانشگاه کوئین کینگستون انتاریو، رئیس بانک مرکزی کانادا گفت : مهاجرت برای پایین نگه داشتن تورم و متعادل کردن فرایند سالخوردگی نیروی کار کانادا اهمیتی حیاتی دارند.

افزایش جمعیت مهاجر در کانادا

به گفته پولوز: مهاجرت می تواند جبران نماینده بسیار مهمی باشند. به گونه ای که می توانند منابع بدون استفاده بازار کار در جمعیت موجود ما باشند. پولوز گفت، با رسیدن اقتصاد کانادا به نقطه مطلوب افزایش تقاضا و به حداکثر رسیدن ظرفیت فعالیت شرکت ها، این رشد به ایجاد مشاغل جدید و افزایش فرصت های شغلی تبدیل می گردد.

این رشدهای مالی بسیار مطلوب وقتی رخ می دهند که افرادی باشند که این کارهای تازه ایجاد شده را پر نمایند. یک بازار کار سالم و خوب اهمیت زیادی دارد.

وی همچنین به داده های بدست آمده از سازمان آمار کانادا اشاره نمود که نشان می دهند مشاغل خالی در پاییز سال 2017، به رکورد 47,000 شغل رسیده است. ما از رهبران کسب و کار شنیده ایم که بسیاری از فضاهای خالی هنوز پر نشده اند زیرا نمی توانند افرادی با مهارت های مناسب با این مشاغل بیابند. برای حل این کمبود، پولوز اعلان کرد که کانادا نیازمند تسریع عمل ادغام و سازگاری مهاجران جدید با نیروی کار و بهبود نرخ مشارکت کاری جوانان کانادا، زنان و مردم بومی می باشد.

با کنار هم قرار دادن همه این موارد به نظر نمی رسد که نیروی کار کانادا بتواند توسط نیم میلیون نیروی کار دیگر بسط یابد. این موضوع می تواند پتانسیل خروجی کانادا را به 1.5 درصد و حدود 30 میلیارد دلار در سال افزایش دهد.

اقتصاد دیجیتال مشاغل جدیدی ایجاد می نماید.

پیشرفت های سریع تکنولوژی دیجیتال باعث ایجاد تقاضای جدید برای نیروهای کار با مهارت های لازم می گردد. درخواست های جدید باعث ایجاد مشاغل جدیدی می گردد که سال ها پیش حتی قابل تصور نبودند. 10 سال قبل هیچ خبری از توسعه دهندگان برنامه های گوشی های هوشمند یا مهندسان محاسبات ابری یا مدیران رسانه های اجتماعی نبود.

در نهایت، کانادا می تواند از این نوآوری ها و تاثیرات درآمدی این مشاغل جدید بهره مند گردد. زمان کنونی، زمان هیجان انگیزی است. فرصت های جدید، تکنولوژی های جدید و صنایع جدید، همه در گوشه ای در حال انتظار هستند.

مهاجرت به کانادا به وسیله تخصص شغلی

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 467

به "رئیس بانک مرکزی کانادا: مهاجران عناصر کلیدی نیروی کار کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بانک مرکزی کانادا: مهاجران عناصر کلیدی نیروی کار کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید