رادوشویچ: دو ساعت روی هوا بودیم و مجبور به بازگشت به فرانکفورت شدیم

به گزارش تور کانادا، دروازه بان کروات پرسپولیس می گوید که در آستانه بازگشت به ایران بوده، اما هواپیمای حامل وی مجبور به بازگشت به فرانکفورت شده است.

رادوشویچ: دو ساعت روی هوا بودیم و مجبور به بازگشت به فرانکفورت شدیم

با تور پاییز آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، بوژیدار رادوشویچ که برای گذراندن تعطیلات نیم فصل به کشورش سفر نموده بود، قصد داشت روز چهارشنبه به ایران بازگردد، اما پروازش از فرانکفورت به تهران لغو شد. به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، پرواز فرانکفورت به تهران به شماره LH600 به دلیل تغییر شرایط امنیتی از میانه راه به فرانکفورت بازگشته است. به نظر می رسد دروازه بان کروات پرسپولیس هم در این پرواز بوده است.

رادوشویچ با انتشار پیامی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: دوستان و طرفداران عزیز پرسپولیس، نمی دانم از کجا آغاز کنم. من سه روز است که در فرانکفورت هستم و سعی می کنم برای از سرگیری تمرینات با پرسپولیس به تهران بازگردم، اما متأسفانه این کار در حال حاضر امکان پذیر نیست. روز گذشته به سمت ایران سفر کردم و دو ساعت روی هوا بودیم، اما متأسفانه مجبور به بازگشت به فرودگاه فرانکفورت شدیم. بابت این موضوع متأسفم و امیدوارم در چند روز آینده راهی برای بازگشت به ایران پیدا کنم و تمریناتم را از سربگیرم. از همین جا به همه شما سلام عرض می کنم و به زودی شما را می بینم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 144

به "رادوشویچ: دو ساعت روی هوا بودیم و مجبور به بازگشت به فرانکفورت شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشویچ: دو ساعت روی هوا بودیم و مجبور به بازگشت به فرانکفورت شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید