ردمی K40 گیمینگ ادیشن باتری 5000 میلی آمپر ساعت و شارژر 67 وات خواهد داشت

به گزارش تور کانادا، ردمی قرار است فردا طی رویدادی از گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن رونمایی کند. محصولی که با توجه به قیمتی که ردمی برای آن در نظر گرفته، کاربران بی صبرانه منتظر ورود آن به بازار هستند. در رابطه با این نماینده ردمی خبرهای زیادی منتشر شده که در جدیدترین آن ها، متوجه شدیم این گوشی قرار است به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 67 واتی مجهز گردد.

ردمی K40 گیمینگ ادیشن باتری 5000 میلی آمپر ساعت و شارژر 67 وات خواهد داشت

سری ردمی K40 یکی از بهترین سری هایی هستند که در سال 2021 با مشخصات سخت افزاری عالی و قیمت مناسب راهی بازار شدند. به گونه ای که قیمت آن ها حتی از میان رده های بعضی از شرکت ها هم کمتر است در حالی که از لحاظ توان سخت افزاری چندین برابر بهتر هستند. این چیزی است که معمولا از ردمی شاهد هستیم و حالا به نظر می رسد با گوشی گیمینگ شرکت هم همین اتفاق رخ خواهد داد.

این گوشی که ردمی K40 گیمینگ ادیشن نام دارد به یک باتری 5065 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که کاربر می تواند آن را به یاری یک شارژر 67 واتی بسیار سریع، شارژ کند. این خبری نیست که از افشاگران شنیده باشیم بلکه از تیزر رسمی خود شرکت به دست آمده و به همین خاطر می توان به صحت آن اطمینان کامل داشت. اگر ردمی K40 به این باتری مجهز گردد، باید آن را قدرتمندترین گوشی این سری از این حیث بدانیم که البته جای تعجبی هم ندارد. آنچه که کاربر با یک گوشی گیمینگ انجام می دهد انجام بازی است و این موضوع هم در گوشی های هوشمند بیشترین تأثیر را در تخلیه شارژ دارد. به همین خاطر باید برای آن ها یک باتری قدرتمند در نظر گرفت.

علاوه بر باتری و شارژر، شرکت چینی اعلام نموده با شرکت JBL Audio در راستای تنظیم سیستم صوتی گوشی وارد همکاری شده تا بدین ترتیب ردمی K40 گیمینگ ادیشن اولین محصولی باشد که از بلندگوهای دوگانه تنظیم شده توسط یکی از معروف ترین و بهترین شرکت های فعال در زمینه سیستم صوتی بهره می برد. نماینده گیمینگ ردمی همچنین از Hi-Res Audio و قابلیت دالبی اتموس هم پشتیبانی می نماید. بنابراین از لحاظ کیفیت سیستم صوتی، با محصولی کاملا مجهز و غنی روبرو خواهیم بود.

ردمی K40 گیمینگ ادیشن به احتمال بسیار زیاد از نمایشگری OLED بهره خواهد برد که رفرش ریت آن به عدد خوب 120 هرتز می رسد. پردازنده Dimensity 1200 ساخت مدیاتک هم به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش می نماید که به نوبه خود عالی است و اگر واقعا ردمی قیمتی کمتر از 500 دلار را برای این گوشی در نظر گرفته باشد، احتمالا در این محدوده قیمتی پردازنده ای بی رقیب به حساب می آید. همچنین به شانه های گیمینگ روی فریم هم باید به عنوان آخرین اطلاعاتی که در رابطه با این گوشی در اختیار داریم اشاره کنیم که به کاربر در کنترل بیشتر در انجام بازی ها یاری می نماید.

ردمی K40 گیمینگ ادیشن فردا طی یک رویداد رونمایی خواهد شد. بازار عرضه و قیمت دقیق، از مهم ترین اطلاعاتی هستند که فعلا در رابطه با این گوشی در اختیار نداریم اما انتظار می رود طی روزهای آینده خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1136

به "ردمی K40 گیمینگ ادیشن باتری 5000 میلی آمپر ساعت و شارژر 67 وات خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K40 گیمینگ ادیشن باتری 5000 میلی آمپر ساعت و شارژر 67 وات خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید