تجربه رستوران گردی در کشور چین

به گزارش تور کانادا، به هر کشوری سفر می‌کنید بهتر است اطلاعات کافی از مقصد سفر خود داشته باشید به عنوان مثال برای خوردن غذا در کشور چین به کدام رستوران برویم و یا چه غذایی سفارش دهیم؟ البته تنها شناخت بهترین رستوران‌های یک شهر کافی نبوده و باید اطلاعاتی در مورد مترو، محل اقامت و یا جاذبه‌ها نیز داشته باشید.

تجربه رستوران گردی در کشور چین

در اکثر رستوران‌های چینی مخصوصا رستوران‌هایی که حالت خانگی دارند، در ابتدای منوی یک رستوران چینی غذاهایی مانند کباب ها مثل کباب اردک و یا غذاهای دریایی قرار دارند و اواسط منو پر از غذاهای سرد و غذاهای سبزیجاتی و گیاهی و در آخر منو هم معمولا لیست مواد غذایی حیاتی مردم چین مثل انواع نودل، برنج سرخ شده و کوفته را مشاهده نمایید. شاید فکر کنید دانستن این موضوع چندان اهمیتی نخواهد داشت اما وقتی با یک منوی قطور روبرو شدید به یاد این مقاله خواهید افتاد! در رستوران‌های کشور چین، پیش غذا، غذای اصلی و دسر چندان با هم تفاوتی ندارند و برای کاهش هزینه‌های خود می‌توانید برای یک میز شش نفره، 2 بشقاب سالاد و 3 بشقاب غذای اصلی کافی سفارش دهید.

موقع پرداخت صورتحساب در رستوران‌های چینی نیاز نیست از جای خود بلند شوید، چون خدمه این رستوران‌ها معمولا گوش به زنگ هستند. در چین به جر رستوران‌های هتل‌ها نیازی به دادن انعام ندارید.

سیستم های جدید سفارش را در آغوش بگیرید! معمولا در چین اینطور است که یک نفر برای بقیه دوستان خود سفارش غذا می‌دهد و هزینه آن را پرداخت می‌کند و به همین دلیل است که منو هم فقط به کسی که سفارش داده، ارائه می‌گردد. البته در رستوران‌های این کشور شاهد منوهایی صخیم تر از دفترچه تلفن هم خواهید بود. چینی‌ها به توانایی درست کردن صدها نوع غذای مختلف به خود می‌بالند. موقع سفارش، بهتر است با خیال راحت فکرهایتان را بکنید و از بقیه نظرخواهی کنید چون سر خدمه رستوران واقعا شلوغ است. چینی‌ها اینطور فکر می‌کنند که سپردن مسئولیت سفارش و پرداخت هزینه به یک نفر، بهتر از چند نفر می‌باشد. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر از تجربه با تور ارزان چین همراه شوید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 232

به "تجربه رستوران گردی در کشور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه رستوران گردی در کشور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید