هتل مجلل درویشی مشهد

به گزارش تور کانادا، در این مقاله از معرفی معرفی هتل یکی از هتل های مشهد یعنی هتل مجلل درویشی را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از هتل های معروف این شهر محسوب می شود. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است واقع شده است.

مقالات بیشتر بخوانید:

  • هتل الماس دو مشهد
  • آبشار خرو مشهد
  • برای تعطیلات نوروز در پی تور مشهد هستید؟
  • هتل سی نور مشهد و آشنایی با امکانات آن
  • روستای زشک مشهد

این هتل با فاصله کمتر از دو کیلومتر از حرم، از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر است و فقط ده دقیقه پیاده به آن راه دارد.

هتل درویشی با 25 طبقه از مرتفع ترین ساختمان های مشهد است. این هتل را می توان مرتفع ترین مرکز اقامتی ایران و تنها هتل آتریوم شرق کشور دانست.هتل درویشی بالاترین استاندارد های کیفی سازه و ساختمان را دارد و به همین دلیل به عنوان بنای برگزیده در جشنواره بنای برتر در سه قسمت سازه، معماری و شهرسازی شده است.

این هتل اقامتگاهی نام آشنا برای کسانی است که در پی اقامتی مجلل و لوکس هستند. هتل مجلل درویشی با معماری منحصر به فردش به سبک هشت ملیت جهان مجهز به بهترین و مدرنترین امکانات و تسهیلات است که در کمتر هتل ایرانی می توانید بیابید. این هتل بهترین گزینه برای افراد پر درآمد است که می خواهند اقامتی رویایی و دلچسب را در جوار حرم امام رضا تجربه کنند. این هتل نخستین هتل هوشمند مجهز به BMC می باشد.

در هتل مجلل درویشی اقامتی رؤیایی و دل نشین خواهید داشت. هتلی در 20 طبقه که به عنوان بلندترین مرکز اقامتی شناخته می شود. هتل درویشی اقامتگاهی امن و دل نشین بر فراز آسمان مشهد برای شما مهیا کرده است. هتلی بسیار مجلل و مدرن که در واقعی ترین خیابان منتهی به حرم، خیابان امام رضا واقع شده است و تا حرم اما رضا تنها 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. ساختمانی با بالاترین استانداردها که در جشنواره بنای برتر به عنوان بنای برگزیده انتخاب شده است.

هتل مجلل درویشی با امکانات منحصرد به فردی چون رستوران هایی با بهترین غذاها، فروشگاه هایی با بهترین برندها، کافی شاپ های سنتی و مجموعه آبی مجهز فضایی بسیار مثال زدنی را برای زائران فراهم کرده است.

هتل مجلل درویشی مانند یک شهر کوچک است که تمام امکانات خوب را دارد. از اتاق های متنوع و سالن های پذیرایی گوناگون گرفته تا امکانات تفریحی و مراکز خرید. اتاق های مجلل درویشی هرگونه رویای شما را از اقامت به واقعیت تبدیل می کند. در چیدمان اتاق های رویال سبک هایی از ملل گوناگون به کار رفته است که رویای اقامت شما را در خارج از مرزهای ایران محقق می کند. این واحدها شامل دوبلکس مصر، عرب، هند، ایران باستان و اسلام، چین و نیز پنت هاوس روم است. اتاق های ویژه اقامتی هتل درویشی به طور اتاق های توئین، اتاق و سوئیت امپریال است. این واحدها با کلیه امکانات رفاهی کاملاً مجهز محیطی سرشار از آرامش را برای شما ایجاد کرده است. اتاق های استاندارد نوع دیگری از واحدهای اقامتی هتل مجلل درویشی است. این اتاق ها با ترکیبی از رنگ و احساس فصل ها، محیطی صمیمی و دلپذیر برای اقامت هستند.

رستوران روف گاردن هتل مجلل درویشی برای علاقه مندان به غذاهای فرنگی آن هم در محیطی که با دل بازی می کند.

برای چشیدن طعم دلپذیر زندگی آن هم از نوع ایرانی اش به رستوران آتریوم بروید. خوشمزه ترین غذاهای ایرانی را در این رستوران با چیدمانی دوست داشتنی می توانید پیدا نمایید. رستوران آتریوم با چهار نخل بلند تزیین شده است و با سقف شیشه آیش فاصله تان را با اسمان کم می کند.

روزتان را با خوشمزه ترین و کامل ترین صبحانه شروع نمایید. در رستوران ارغوان هتل درویشی.

چایخانه سنتی برکه برای شمایی که دلتان می خواهد در فضایی سنتی و طبیعتی که شما را دور زده است بنشینید و غذایتان را نوش جان نمایید. هیجان انگیزترین منوها، متفاوت ترین غذاها و متمایزترین فضاها را در رستوران فیروزه هتل خواهید داشت.

اضافه بر این ها هتل مجلل درویشی یک کافی شاپ خوب با سرویس دهی و پذیرایی عالی دارد. این کافی شاپ با محیطی دنج و آرام و طعم هایی متفاوت و دلپذیر، مناسب ترین مکان برای جلسات کاری و قرارهای محبت آمیز و نیز گفتمان های خانوادگی شما است.

از امکانات هتل، اتاق جلسات است که به پیشرفته ترین امکانات صوتی و تصویری تجهیز شده است. اضافه بر این هتل درویشی دارای تالار دیگری نیز هست که برای برگزاری همایش ها و کنفرانس ها و مراسم عروسی مناسب است. این تالار نیز به همه امکانات تجهیز شده است.

شادابی و نشاط خود را در مجموعه آبی هتل باز یابید. در این مجموعه می توانید حال و هوایی ساحلی با خدماتی متفاوت داشته باشید. از سرویس های متمایز ارائه شده به وسیله این مجموعه خدمات تخصصی اسپا ماساژ است که در فضایی مدرن و پر طروات ارائه خواهد شد. سونای خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی و جکوزی از جمله انتخاب های ورزشی است که در این مجموعه پیش رو دارید.

حتی در صورتی که قصد خریدن سوغات را ندارید پیشنهاد می کنم به مراکز خرید هتل درویشی نگاهی بیندازید. در این مرکز بهترین برندها جمع شده است تا شما برای خرید وسوسه می کند.

از جمله امکانات متمایز این هتل برگزاری تور ویژه (UALL) با همکاری هواپیمایی تابان و استفاده 24ساعته از تمامی امکانات هتل به طور رایگان از خدمات این تور است. از هتل درویشی می توانید انواع بلیط های داخلی و خارجی را صادر کرده و از هتل های داخلی کشور نیز رزرو بگیرید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1646

به "هتل مجلل درویشی مشهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل مجلل درویشی مشهد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مجلل درویشی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید