رونمایی از گوشی گلکسی A13 4G سامسونگ

به گزارش تور کانادا، اگرچه خبر ها حاکی از ان بود که سامسونگ میخواهد به زودی گوشی تازه Galaxy A13 5G را معرفی کند، اما اکنون گزارش های موثقی به بیرون درز نموده که نشان می دهد این غول فناوری کره جنوبی فراوری نسخه 4G این گوشی را در کارخانه Greater Noida خود در هند شروع نموده است.

رونمایی از گوشی گلکسی A13 4G سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند پایه نو در سری A با نام گلکسی A13 5G است که انتظار می رود در اوایل سال 2022 معرفی گردد. این گوشی که قرار است لقب مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ را به خود اختصاص دهد، پیش از این شاهد افشای اطلاعات و تصاویر رندر به وسیله استیو همرستوفر، افشاگر معروف بود که در اوایل ماه میلادی جاری منتشر شد. اما نکته جالب توجه این است که اکنون نسخه 4G این گوشی است که بدون سر و صدا راهی خط فراوری انبوه شده است.

وبسایت فناوری 91Mobiles، در گزارشی اختصاصی مدعی شد که سامسونگ فراوری واحد های 4G گوشی هوشمند گلکسی A13 را در کارخانه Greater Noida خود در هند شروع نموده است. گزارش حاکی از آن است که این گوشی با بدنه پلاستیکی با روکش براق عرضه خواهد شد و برخلاف نسخه 5G آینده، نسخه 4G دارای یک سیستم دوربین چهارگانه خواهد بود که به صورت عمودی در پشت قرار می گیرد. این گوشی هوشمند دارای یک پورت USB Type-C برای شارژ است که به پشتیبانی از شارژ سریع گوشی اشاره دارد و جک هدفون 3.5 میلی متری و جلوپنجره بلندگو در پایین دارد. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا را نیز در سمت راست خواهد داشت.

به غیر از این، هیچ اطلاعات دیگری در خصوص این دستگاه وجود ندارد، اما از آنجایی که دستگاه فاش شده نسخه 4G گوشی گلکسی A13، 5G می باشد، باید بسیاری از مشخصات خود را از این گوشی اخیر بگیرد. انتظار می رود گلکسی A13 5G دارای صفحه نمایش 6.48 اینچی FHD+ LCD با بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی باشد. علاوه بر این، این گوشی هوشمند ممکن است از چیپست Mediatek Dimensity 700 استفاده کند که با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می گردد. گفته می گردد که این گوشی دارای یک دوربین پشتی سه گانه است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این می تواند شاخص ترین تفاوت با نسخه 4G باشد. انتظار می رود این گوشی هوشمند با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی عرضه گردد. بعلاوه طبق شایعات، گلکسی A13 5G می تواند حدود 250 دلار (حدود 18720 روپیه) قیمت داشته باشد.

منبع: 91mobiles

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1491

به "رونمایی از گوشی گلکسی A13 4G سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی گلکسی A13 4G سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید