سری A، ناپولی فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد

به گزارش تور کانادا، تیم فوتبال ناپولی با رضایت دادن به یک تساوی خارج از خانه، فرصت صدرنشینی در جدول رده بندی سری A را بر باد داد.

سری A، ناپولی فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، در آخرین شب از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، شب گذشته (دوشنبه) 2 بازی برگزار گردید که در اولین و مهمترین آنها تیم فوتبال ناپولی در خانه کالیاری به تساوی یک - یک رضایت داد.

ناپولی که در صورت پیروزی در این بازی می توانست بالاتر از تیم های شهر میلان در صدر جدول رده بندی سری A قرار بگیرد، در حالی به یک امتیاز بسنده کرد که تا آستانه قبول شکست هم پیش رفت. کالیاری با گلزنی گاستون پریرو در دقیقه 58 از شاگردان لوچانو اسپالتی پیش افتاد و تنها سه دقیقه به انتها کار مانده بود که ویکتور اوسیمهن گل تساوی را برای ناپولی زد تا این تیم را از قبول پنجمین شکستش در فصل جاری نجات دهد.

با این نتیجه، ناپولی 54 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اینتری که همین تعداد امتیاز دارد، در رده سوم باقی ماند. میلان هم با 56 امتیاز همچنان صدرنشین است. کالیاری هم با وجود یک امتیازی که از این بازی گرفت، با 22 امتیاز همچنان در رده هجدهم جدول قرار گرفته است.

در دومین بازی هم از شب آخر هفته بیست و ششم سری A ایتالیا هم تیم بولونیا پذیرای نزدیک ترین تعقیب کننده اش در جدول رده بندی، تیم اسپتزیا بود و این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود بولونیا انتها یافت.

نتیجه این بازی، بولونیای تحت راهنمایی سینیشا میهایلوویچ را با 31 امتیاز تا رده دوازدهم بالا برد اما اسپتزیا را با 26 امتیاز در رده پانزدهم جدول نگه داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1554

به "سری A، ناپولی فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، ناپولی فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید