شهروندان برای مجوز تردد به فرمانداری تهران مراجعه نکنند

به گزارش تور کانادا، مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به ممنوع بودن تردد بین استانی از تاریخ 11 تا 17 خرداد جاری، تاکید نمود: شهروندان برای قطع زنجیره کرونا، جهت دریافت مجوز تردد بین استانی، به ساختمان این فرمانداری مراجعه نکنند.

شهروندان برای مجوز تردد به فرمانداری تهران مراجعه نکنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ایرنا، ایمان قربانی روز شنبه افزود: شهروندان با توجه به نظر ستاد ملی کرونا برای قطع زنجیره ویروس کرونا و یاری به کادر درمان در تعطیلات پیش رو در خانه بمانند تا کارد درمان با حجم انبوه مراجعه نمایندگان در بیمارستان ها روبرو نشوند.

وی ادامه داد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای 14 و 15 خرداد، به منظور کنترل بیشتر بیماری کویید 19، از ساعت 12 روز چهارشنبه 12 خرداد تا 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد تردد بین استانی ممنوع و هیچ گونه تردد بین استانی نخواهیم داشت.

وی گفت: از شهروندان تهرانی درخواست داریم برای کنترل و مهار ویروس کرونا و اجرای دقیق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از تردد بین استانی خودداری نمایند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز بعد از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهوری برگزار گردید، گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی کرونا تردد بین استانی از ساعت 12 ظهر چهارشنبه (12 خرداد) تا 12 ظهر دوشنبه (17خرداد) ممنوع است.

علیرضا رئیسی افزود: این مصوبه در سراسر کشور اجرا می گردد و ربطی به رنگ بندی شهرها ندارد و برای متخلفان نیز جرایمی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد بین استانی در شهرهای قرمز با جریمه یک میلیون تومانی و در شهرها و مناطق نارنجی و زرد با جریمه 500 هزار تومانی روبرو می گردد.

رئیسی ادامه داد: امیدواریم مردم در این روزهای سخت همچنان همکاری نمایند و با سفر کمتر و تردد کمتر بین استانی در کنترل اپیدمی موثر باشند و مطمئن هستیم که مردم مثل همواره همکاری و حمایت خواهند داشت.

وی گفت: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا شرایط کرونا در ایران و دنیا آنالیز و اعلام شد که شرایط کرونا در کشور هندوستان همچنان وخیم و موارد ابتلا و مرگ و میر در این کشور رو به افزایش و بسیار بالاست.

رئیسی افزود: ویروس هندی نه تنها در هندوستان بلکه در کشورهای دیگری مثل انگلیس نیز اکنون ویروس غالب است و مساله ویروس جهش یافته انگیسی در این کشورها تا حدی پشت سر گذاشته شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1210

به "شهروندان برای مجوز تردد به فرمانداری تهران مراجعه نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان برای مجوز تردد به فرمانداری تهران مراجعه نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید