ترکیه تور: شکست گل گهر مقابل حریف ترکیه ای در دیداری محبت آمیز

به گزارش تور کانادا، گل گهر در نخستین ملاقات تدارکاتی اش در اردوی ترکیه مغلوب حریفش شد.

ترکیه تور: شکست گل گهر مقابل حریف ترکیه ای در دیداری محبت آمیز

بهترین تجربه سفر را با ترکیه تور در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در اولین بازی تدارکاتی در ترکیه به مصاف ایوپ اسپور استانبول رفت . تیم ایوپ اسپور هم اکنون در رده سوم لیگ دسته اول ترکیه حضور دارد.

امیر قلعه نویی در ابتدا اکبر منادی، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، محمد آقاجانپور، شایان مصلح، مهران گلزاری، امین پور علی، مهدی تیکدری، سعید صادقی، رضا شکاری و یونس شاکری را به میدان فرستاد.

در نیمه اول با وجود آنکه گل گهر چهار موقعیت مسلم گلزنی را به وسیله شکاری، صادقی و تیکدری از دست داد، این تیم ایوپ اسپور بود که از تک حمله خود استفاده کرد و از روی نقطه پنالتی در دقیقه بیست و ششم به گل رسید.

گل گهر سیرجان نیمه دوم را با سه تغییر شروع کرد.

مرتضی تبریزی، علیرضا علیزاده و نوید عاشوری جایگزین امین پورعلی، تیکدری و سعید صادقی شدند.

در دقیقه پنجاه و هشتم در حالیکه نوید عاشوی تنها دروازه بان حریف را در مقابل داشت به وسیله مدافع حریف سرنگون شد و مرتضی تبریزی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

پس از این گل و در 30 دقیقه پایانی امیر قلعه نویی میلاد زکی پور، خانزاده، سهرابیان و بهنام برزای را هم به ترکیب گل گهر اضافه نمود.

در ادامه بازیکنان گل گهر چند موقعیت خوب گلزنی را روی کم دقتی از دست دادند تا در دقیقه 80 با غفلت و اشتباه فردی برای دومین بار دروازه خود را باز شده ببینند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1345

به "ترکیه تور: شکست گل گهر مقابل حریف ترکیه ای در دیداری محبت آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه تور: شکست گل گهر مقابل حریف ترکیه ای در دیداری محبت آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید