صدور 3 هزار و 350 دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

به گزارش تور کانادا، خبرها از این حکایت دارند که دولت کانادا در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری که به تاریخ 29 می برگزار کرد برای 3 هزار و 350 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر کرد. حد اقل امتیاز سیستم جامع رتبه بندی در این پذیرش 470 بود.

صدور 3 هزار و 350 دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

از اول ماه می تا کنون، این پذیرش اولین پذیرش اکسپس انتری بود که تمام برنامه های مهاجرتی را پوشش می داد و برای تعداد زیادی متقاضی دعوتنامه صادر کرد. در پذیرش هایی که تمام برنامه ها را پوشش می دهند برای متقاضیانی دعوتنامه صادر می گردد که در سه دسته مهاجرت مالی که به وسیله اکسپرس انتری مدیریت می گردد حضور دارند؛ آن سه دسته عبارت اند از Federal Skilled Worker Class، Federal Skilled Trades Class و Canadian Experience Class.

پذیرش قبلی اکسپرس انتری در تاریخ 15 می برگزار گردید و طی آن فقط برای 500 متقاضی دسته Federal Skilled Trades Class دعوتنامه جهت تقاضا صادر شد. با توجه به اینکه تقریبا یک ماه بین این دو پذیرش که تمام برنامه ها را پوشش می دهند فاصله افتاده، حداقل امتیاز هم در این پذیرش افزایش یافت.

اگر فاصله بین پذیرش ها زیاد باشد زمان کمتری برای ورود متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند به صف انتظار اکسپرس انتری در دست خواهد بود و این مساله بر حداقل امتیاز تاثیر می گذارد. لازم به ذکر است اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی در این پذیرش از قاعده tie-break استفاده کرد: 23 می 2019 راس ساعت 10:18:56 به وقت استاندارد شرقی. بدین ترتیب همه متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم جامع رتبه بندی حداقل 470 یا بیشتر امتیاز دارند و قبل از این تاریخ و ساعت وارد صف انتظار اکسپرس انتری شده اند در پذیرش 29 می دعوتنامه دریافت نموده اند.

با این حساب، از ابتدای امسال میلادی تا کنون مجموع دعوتنامه ها به 35 هزار و 100 عدد می رسد. کانادا میخواهد تا انتهای سال 2019 مجموعا 81 هزار و 400 مقیم دائم جذب کند که نسبت به هدف سال 2018 حاکی از افزایش 6 هزار و 500 نفری است.

متقاضیان مهاجرت به وسیله اکسپرس انتری می توانند به طرق مختلف امتیاز خود در سیستم جامع رتبه بندی را اقزایش دهند؛ یکی از آن راه ها انتخاب شدن از طرف یک استان است که 600 امتیاز نصیب متقاضی منتخب می نماید. در هفته های اخیر استان های بریتیش کلمبیا، انتاریو، منیتوبا، ساسکاچوان و آلبرتا برای متقاضیان مهاجرت به وسیله مسیرهای مهاجرتی مرتبط با اکسپرس انتری دعوتنامه صادر نموده اند. به نمونه های فرضی زیر از متقاضیانی که در پذیرش دیروز دعوتتامه دریافت کردند توجه فرمایید:

علی 31 ساله و دارای مدرک فوق لیسانس است. او خارج از کانادا چهار سال به اسم تحلیلگر کسب و کار سابقه کار داشته است. او در امتحان زبان CELPIP شرکت نموده و در تمام مهارت های زبانی تسلط خود را ثابت نموده است. امتیاز وی در سیستم جامع رتبه بندی 470 و برای دریافت دعوتنامه برای تقاضا در پذیرش دیروز کافی بوده است.

کریم و سولماز به ترتیب 30 و 32 ساله هستند. هر دوی آنها مدرک لیسانس و فوق دیپلم دارند. هر دو در امتحان آیلتس شرکت نموده و در تمام مهارت ها تسلط خود را ثابت نموده اند. کریم در خارج از کانادا چهار سال به اسم متخصص دیتا - data scientist - مشغول به کار بوده است. او به اسم متقاضی اصلی و با داشتن 471 امتیاز وارد صف انتظار اکسپرس انتری شد و و توانست در پذیرش 29 ماه می دعوتنامه دریافت کند.

لادن 29 ساله و دارای مدرک لیسانس است. او سه سال در خارج از کانادا به اسم هماهنگ کننده امور اداری مشغول به کار بوده است. لادن برای اثبات تسلط خود بر زبان فرانسه در امتحان TEF شرکت نموده و توانست در مهارت درک مطلب 275، نوشتن و مکالمه 400 و مهارت شنیداری 330 نمره کسب کند. یکی از خواهرهای لادن شهروند کانادا است و در اتاوا زندگی می نماید. لادن با داشتن 471 امتیاز توانست در پذیرش دیروز دعوتنامه دریافت کند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1289

به "صدور 3 هزار و 350 دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 3 هزار و 350 دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید