طراحی جدید خودروی لوتوس برای سال 2030

به گزارش تور کانادا، گروه خودروسازی لوتوس کارز ، عکس هایی از طراحی خودرویی جدید به نام E-R9 را فاش کرد. این طرح های مفهومی متعلق به یک اتومبیل مسابقه استقامتی از سال 2030 است که گفته می گردد دارای یک موتور کاملاً برقی است.

طراحی جدید خودروی لوتوس برای سال 2030

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، E-R مخففی از نام E-R9 یا خودروی مسابقه استقامت است. شاید برای شما سوال باشد که چرا سال 2030 انتخاب شده است، پاسخ این است که سال 2030 هفتاد و پنجمین سالگرد حضور این خودرو در رویداد افسانه ای فرانسه خواهد بود.

E-R9 به نظر مناسب برای ایده های آینده نگرانه است و با نسبت های ابعاد جسورانه طراحی شده است که باعث می گردد بیشتر از خودرو، سفینه فضایی به نظر برسد. به نظر می رسد برای تغییر جریان هوا در این خودرو تنها به فشار دادن یک دکمه احتیاج است، این دکمه به طور اتوماتیک با توجه به ورودی سنسور عملکرد را تغییر داده و باعث کمترین کشش روی پهن و حداکثر نیروی رو به پایین در گوشه ها می گردد، سطوح کنترل عمودی در عقب، نیرو های آیرودینامیکی را ایجاد می نماید تا به ماشین یاری کند تا راستا را تغییر دهد.

ریچارد هیل، مدیر ارشد آیرودینامیک لوتوس کارز، در بیانیه ای در این خصوص: آنچه که ما سعی نموده ایم انجام دهیم این است که مرز های مکانی که امروز از نظر فنی هستیم را ترک نموده و به سمت مرز های آینده حرکت کنیم. در خصوص پیشرانه، لوتوس می گوید E-R9 توسط یک پیشرانه پیشرفته الکتریکی مجهز می گردد که هر چرخ را به طور مستقل می چرخاند.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 956

به "طراحی جدید خودروی لوتوس برای سال 2030" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی جدید خودروی لوتوس برای سال 2030"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید