طراحی دکوراسیون داخلی یک کافه فیلیپینی

به گزارش تور کانادا، رنه سباستین که یکی از نخستین استادان چای فیلیپینی است برند جدیدی با نام تجاری Da.U.De تأسیس نموده است.

طراحی دکوراسیون داخلی یک کافه فیلیپینی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اولین فروشگاه و چایخانه این برند به نام Sweeteas در مرکز خرید مانیلا در فیلیپین بازگشایی شده و طراحی دکوراسیون داخلی آن با یاری یک معمار پرتغالی (Íris Cantante) اجرا شده است.

این برند با هدف فراوری چای های سفارشی با قیمت مقرون به صرفه شکل گرفته است تا مصرف کنندگان چای در منطقه را تشویق نموده و این نوشیدنی سنتی را زنده نگاه دارد. هدف و کانسپت اصلی این پروژه، طراحی دکوراسیون داخلی متفاوتی بود که تنها مختص به این فضا و فروشگاه نبوده و متعلق به Sweeteas باشد.

علاقه سباستین به مزارع برنج الهام بخش طراحی بود و برای تکمیل آن، عناصری جسورانه و رنگارنگ به فضا اضافه شد.

به دلیل شلوغی و ترافیک بالای این مرکز خرید، آن ها می خواستند یک طرح سازگار با موقعیت های مختلف داشته باشند، مثل زمانی که مشتریان دوست دارند راحت نشسته و با خیال راحت چای خود را بنوشند و یا زمان اوج شلوغی که احتیاج به فضای بیشتری در داخل و خارج وجود دارد.

متریال اصلی برای فضای داخلی، چوبی با رنگ روشن است که با رنگ های پاستلی ترکیب شده است، هم چنین عناصر چوبی رنگ شده نیز برای قسمت های مختلف مانند جایگاه ها، میزها و قفسه ها به کار گرفته شد.

در قسمت انتهایی کافه نیز قسمتی با جایگاه های شبیه به کوهستان ساخته شد تا مشتریان تجربه متفاوتی در این محیط داشته باشند.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 115

به "طراحی دکوراسیون داخلی یک کافه فیلیپینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون داخلی یک کافه فیلیپینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید