طرح اولیه از یک تاکسی هوایی شبیه پرنده رونمایی شد

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، وسیله نقلیه مذکور می تواند بدون احتیاج به باند فرودگاه یا هلیوپد به طور عمودی از روی زمین بلند گردد و فرود بیاید. بعلاوه هزینه های نگهداری آن به میزان بالگرد نیست.

طرح اولیه از یک تاکسی هوایی شبیه پرنده رونمایی شد

اکنون محققان این شرکت تصمیم دارند تا نمونه اولیه وسیله نقلیه مذکور را بسازند. هدف آنها ساخت یک ماشین پرنده پاک و حافظ محیط زیست با استفاده از پیش رانش الکتریکی است.

هرچند آنها اعتراف می نمایند فناوری باتری فعلی هنوز برای استفاده در این وسایل نقلیه کافی نیست. بنابراین آنها یک طرح تازه طراحی کردند که ماکروبات نام دارد.

وسیله نقلیه مذکور با استفاده از پاهای پرنده ای خود فرود می آید تا مسافران را سوار کند و سپس به سمت عقب شیبی ایجاد می نماید تا زاویه ای مناسب برای بال هایش فراهم کند. روی بال های آن دو پروانه نیز نصب شده اند. سیستم پیش رانش در مرحله بعد راه می افتد و نیروی لیفت مورد احتیاج برای بلند شدن وسیله نقلیه را فراهم می نماید. این وسیله نقلیه نیز ماکروبات نام گرفته است.

فرایند بلند شدن وسیله نقلیه از زمین به طور مستقیم نیست. هنگامیکه وسیله نقلیه به میزان کافی بالا رفت، ابزار فرود جمع می گردد و ماکروبات مانند هواپیماهای معمولی به پرواز ادامه می دهد.

طبق اطلاعات موجود در وب سایت، تیم سازنده ادعا می نمایند ماکروبات قادر به حمل 150 کیلوگرم بار است و می تواند با یکبار شارژ مسافت 150 کیلومتر را طی کند. حداکثر سرعت این وسیله نقلیه نیز 180 کیلومتر برساعت است.

استارت آپ مذکور ادعا می نماید وسیله نقلیه هوایی مذکور قادر به فرود روی سطح ناهموار نیز است. ماکروبات مانند تاکسی های هوایی دیگر طوری طراحی شده تا از طریق انسان راهبری گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1435

به "طرح اولیه از یک تاکسی هوایی شبیه پرنده رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اولیه از یک تاکسی هوایی شبیه پرنده رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید