ماجرای تلخ مرگ بهروز خورشیدیان یاسوج هوادار پرسپولیس پس از فینال آسیا

به گزارش تور کانادا، بهروز خورشیدیان یاسوج 33 ساله، اهل شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود، شب دیدار پرسپولیس ایران با اولسان کره جنوبی در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک اتفاق تلخ و ناگوار بر اثر سکته قلبی فوت کرد.

ماجرای تلخ مرگ بهروز خورشیدیان یاسوج هوادار پرسپولیس پس از فینال آسیا

پس از سوت پایان دیدار پرسپولیس و اولسان، مرحوم خورشیدیان هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی به اتاق می رود تا شاید حالش بهتر شود، اما دیگر بیدار نشد و فوت کرد.

این هوادار تیم پرسپولیس متاهل و دارای یک فرزند پسر 8 ساله به نام سامی است. سامی به خبرنگار ایسنا گفت: سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بخاطر باخت این تیم در فینال آسیا و مرگ پدرم باید بیایید و معذرت خواهی کند.

الهه صبوری، همسر بهروز خورشیدیان در خصوص مرگ شوهر خود در مصاحبه با خبرنگار ایسنا گفت: ساعت 15 روز یکشنبه 29 آذر ماه رفتیم منزل دامادمان که بازی فینال آسیا را تماشا کنیم قبل از بازی استرس زیادی برای تبم پرسپولیس داشت و گفت اگر پرسپولیس شکست بخورد چکار کنم که در نیمه دوم بازی وقتی پرسپولیس گل دوم را خورد، حال شوهرم (بهروز) بد شد و با ناراحتی از منزل دامادمان بیرون زد و به منزل مان رفت.

وی افزود: وقتی رفتم خانه خودمان بهروز رفت تو اتاقش و گفت قلبم درد میکنه چرا پرسپولیس بی خیال جام شد.

خانم مرحوم خورشیدیان اظهار داشت: شوهرم به من گفت بذارم بخوابم، خوابید و صبح که رفتم بالای سرش دیگر بیدار نشد و تمام کرد.

وی اظهارکرد: بهروز عشقش تیم پرسپولیس بود و حساسیت خاصی روی این تیم داشت.

محسن جلیل، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایسنا گفت: این مورد ساعت 11 و 52 دقیقه ظهر روز 30 آذر ماه به اورژانس اطلاع داده شد که وقتی نیرو های اورژانس به محل رسیدند مرحوم خورشیدیان دچار جمود نعشی بود که از علائم مرگ قطعی است و حداقل هفت تا هشت ساعت از مرگش گذشته بود.

وی افزود: در هیجانات شدید، چون آدرنالین زیاد ترشح می شود اگر هیجان خوب مدیریت و تخلیه نشود می تواند باعث حمله و ایست قلبی شود.

جلیل اظهارکرد: قطعا، چون آقای خورشیدیان نسبت به تیم پرسپولیس حساس بوده دچار حمله قلبی شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ گونه علائم مشکوک دیگری در این مرحوم وجود نداشت، اظهار داشت: مرگ این فرد به علائم سکوه قلبی بر می گشت که ناشی از هیجانات باخت تیم پرسپولیس بوده است.

همچنین کامروز امینی، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه در مصاحبه با خبرنگار ایسنا گفت: هر چند استرس و فشار عصبی می تواند شروع کننده مرگ آقای خورشیدیان باشد، اما علت اصلی و دقیق مرگ پس از نتیجه آزمایش های سم شناسی و آسیب شناسی معین و اعلام می شود.

گفتنی است که تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه 29 آذرماه 1399 با نتیجه دو بر یک مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی شکست خورد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 906

به "ماجرای تلخ مرگ بهروز خورشیدیان یاسوج هوادار پرسپولیس پس از فینال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تلخ مرگ بهروز خورشیدیان یاسوج هوادار پرسپولیس پس از فینال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید