مجوز مجلس به دولت برای واگذاری 150 هزار میلیارد تومان از سهام شرکت ها

به گزارش تور کانادا، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس از مصوبه این کمیسیون برای اجازه به دولت به منظور پرداخت بدهی های قوه مجریه به نهاد های مختلف از محل واگذاری سهام شرکت های دولتی خبر داد.

مجوز مجلس به دولت برای واگذاری 150 هزار میلیارد تومان از سهام شرکت ها

به گزارش خبرنگاران، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست شبانگاهی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند که دولت از محل واگذاری سهام شرکت های دولتی بدهی های خود به سازمان تأمین اجتماعی و دیگر نهادها را پرداخت کند.

وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در این رابطه به دولت اجازه دادند تا 150 هزار میلیارد تومان از محل واگذاری سهام شرکت های دولتی برای پرداخت بدهی های خود به نهادهای مختلف و از جمله سازمان تأمین اجتماعی هزینه کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس گفت: تصمیم گیری درباره نحوه پرداخت این بدهی ها توسط کارگروه با عضویت رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر امور اقتصادی و دارایی و عالی ترین مقام اجرایی دستگاه مربوطه انجام می شود.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین براساس این مصوبه دولت باید هر سه ماه یکبار گزارش مربوط به این بخش را به کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین کمیسیون تخصصی مربوطه در مجلس ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1003

به "مجوز مجلس به دولت برای واگذاری 150 هزار میلیارد تومان از سهام شرکت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز مجلس به دولت برای واگذاری 150 هزار میلیارد تومان از سهام شرکت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید