مسکو: هرگونه تحریم جدید از سوی آمریکا اقدامی نابجا است

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه روز شنبه گفت که مسکو حکم اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را مبنی بر تحریم احتمالی کشورهایی که از بازگرداندن اتباع خود از آمریکا قصور می ورزند، آنالیز خواهد نمود.

مسکو: هرگونه تحریم جدید از سوی آمریکا اقدامی نابجا است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ریابکوف در ادامه اضافه کرد که در شرایط همه گیری بیماری کووید- 19 وضع اینگونه تحریمها اقدامی نابجا خواهد بود.

این مقام روسی گفت که تحت شرایط کنونی، این تحریمها بجای هرگونه تغییر در رفتار دولتها که مورد نظر آمریکاست، تنها به مردم عادی لطمه می زند.

گفتنی است که روز آدینه، ترامپ حکمی صادر کرد که به موجب آن کشورهایی که بازگرداندن اتباع خود از آمریکا را در دوران همه گیری ویروس کرونا به تأخیر می اندازند یا در فرایند آن اشکالتراشی می نمایند، ممکن است با تحریمهایی مرتبط با ویزا روبرو شوند.

گفتنی است که روسیه اوایل ماه آوریل قطعنامه ای به مجمع عمومی سازمان ملل ارائه کرد که بر طبق آن، خواهان اتحاد و لغو تحریمهای جهانی شد. در مقابل، کشورهای آمریکا، اوکراین، گرجستان و همچنین اتحادیه اروپا کوشش کردند تا مانع از تصویب این قطعنامه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 436

به "مسکو: هرگونه تحریم جدید از سوی آمریکا اقدامی نابجا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: هرگونه تحریم جدید از سوی آمریکا اقدامی نابجا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید