تور ارزان برزیل: وزیر بهداشت برزیل در سازمان ملل به کرونا مبتلا شد

به گزارش تور کانادا، وزیر بهداشت برزیل پس از همراهی ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل در مجمع عمومی نشست سازمان ملل به ویروس کرونا مبتلا شد.

تور ارزان برزیل: وزیر بهداشت برزیل در سازمان ملل به کرونا مبتلا شد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به نقل از رویترز، دفتر ارتباطات دولت برزیل خاطرنشان کرد که مارسلو کوئیروگا دوران قرنطینه را در نیویورک سپری خواهد نمود. بعلاوه دراین بیانیه گفته شده که حال وی خوب و تست سایر نمایندگان منفی است.

کوئیروگا در مصاحبه با CNN Brazil گفت که تمام مدتی که در ساختمان سازمان ملل حضور داشت، ماسک زده بود.

بولسونارو، رئیس جمهوری که به واکسن اعتماد ندارد، قوانین سازمان ملل را درخصوص واکسینه شدن همه افراد حاضر در مجمع، نقض کرد. وی بعلاوه نسبت به واکسینه نشدن خود افتخار نموده است.

بولسونارو در سخنرانی خود در مجمع رهبران دنیا در جلسه ای که همه گیری ویروس کرونا در دستور کار قرار داشت، گفت که دولت وی مسئله گذرنامه واکسن را حمایت نمی نماید و برای درمان ویروس کرونا به داروهای اثبات نشده مانند هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا بسنده می نماید.

وی بعلاوه اضافه نمود، برنامه واکسیناسیون کرونا در برزیل با موفقیت اجرا شده و بزرگسالانی که تقاضای درخواست واکسن دارند تا ماه نوامبر به طور کامل واکسینه می شوند.

به علت ممنوعیت غذا خوردن در رستوران های نیویورک برای افراد واکسینه نشده، بولسونارو، رئیس جمهور برزیل و همراهانش در اولین شب خود در پیاده رویی در نیویورک پیتزا خوردند.

کوئیروگا، وزیر بهداشت برزیل دومین فردی در تیم دیپلماتیک این کشور است که به کرونا مبتلا شده است. پیش از وی یک دیپلمات جوان که عضوی از تیم آماده سازی سفر بولسونارو بود هم در شهر نیویورک تست کرونایش مثبت و قرنطینه شد.

به نوشته دیلی میل، وزیر بهداشت برزیل که به کرونا مبتلا شده در ملاقات با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با وی دست داده و در همان هتلی حضور داشته که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا هم در آن بوده است.

کووید 19، 591 هزار و 440 برزیلی را در این کشور کشته است و در دومین رتبه دنیای از نظر مرگبارترین شیوع ویروس پس از آمریکا واقع شده است.

22 تن از اعضای هیئت بولسونارو سال گذشته در سفر به استان متحده برای ملاقات با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مارالاگو، به بدترین شکل ممکن اقدامات احتیاطی را نادیده گرفتند و به کرونا مبتلا شدند.

بولسونارو که ترامپ را یک الگوی سیاسی می دانست، مخالف محدودیت های کرونایی است و به ندرت از ماسک استفاده می نماید و خودش هم به کرونا مبتلا شده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1313

به "تور ارزان برزیل: وزیر بهداشت برزیل در سازمان ملل به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: وزیر بهداشت برزیل در سازمان ملل به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید