معابر منطقه 21 برای تردد افراد کم توان هموار شد

به گزارش تور کانادا، معابر و برخی ساختمان های بیست و یکمین تکه از مرکز برای تردد آسان و ایمن معلولان و جانبازان مناسب سازی شد.

معابر منطقه 21 برای تردد افراد کم توان هموار شد

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه21 درباره انجام این عملیات در معابر گفت: اعتبار ویژه ای، در راستای بهسازی و مناسب سازی معابر و پیاده روها برای تردد معلولان و جانبازان در ماه های گذشته تخصیص یافته است. برهمین اساس بیش از 7کیلومتر از معابر و خیابان های منطقه21 مانند گلها، یاس، شاهد، فاطمیه و خیابان شهیدرجایی برای تردد ایمن معلولان و جانبازان مناسب و ایمن سازی شده است.

پوریافر در ادامه اضافه کرد: مناسب سازی و احداث رمپ ویژه معلولان در شهرک ها، بازارچه ها، ورودی مساجد، میدان های میوه و تره بار، بوستان ها و مناسب سازی سرویس های بهداشتی عمومی برای استفاده افراد کم توان بخشی از اقدامات به شمار می رود و این فعالیت ها شامل احداث مسیر ویژه برای تردد نابینایان، نصب نیمکت و آبخوری و ست های ویژه معلولان است. از سوی دیگر برخی از مراکز اداری منطقه که مراجعه معلولان به آن بیشتر است مانند ساختمان های سرای محله های تهرانسر شمالی، تهرانسر شرقی و تهرانسر غربی نیز با نصب هندریل و ترمز پله، کفپوش های بساوایی و کلیدهای فرمان آسانسورها به کلیدهای بریل برای نابینایان، مناسب سازی شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1686

به "معابر منطقه 21 برای تردد افراد کم توان هموار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معابر منطقه 21 برای تردد افراد کم توان هموار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید