معرفی رستورانی در ژاپن؛ ناریساوا ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ژاپن

به گزارش تور کانادا، رستوران ناریساوا (Narisawa) در توکیو واقع شده و در فهرست برترین رستوران های آسیایی از دید کاربران سایت تریپ ادوایزر (TripAdvisor) رتبه یک را دارد. این رستوران غذاهای دریایی فوق العاده ای هم دارد. یکی از کاربران درباره آن نوشته است: هر چیزی که تا به امروز درباره غذا فکر می کردید را فراموش کنید. تجربه غذا خوردن در این رستوران با هر جای دیگری در جهان فرق دارد. غذاها در این رستوران مقرون به صرفه نیست اما به نوشته کاربران سایت تریپ ادوایزر، ارزش هزینه کردن را دارد. طراحی رستوران کاملا ساده است تا توجه افرادی که به داخل آن آمده اند تنها معطوف غذا باشد، نه چیز دیگری. این رستوران در رده بندی برترین رستوران های جهان در رده هشتم سایت تریپ ادوایزر قرار گرفته است. در ادامه این مقاله با مجله خبرنگاران همراه باشید.

معرفی رستورانی در ژاپن؛ ناریساوا ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ژاپن

یکی از کاربران نوشته که غذای این رستوران خوب است اما سرویسی که ارائه می گردد بیش از حد عالی است و شاید به همین علت است که این رستوران یکی از رستوران های گران به حساب می آیند. آن ها از مواد غذایی بسیار تازه از سراسر ژاپن استفاده می نمایند و غذا را به شیوه ای خلاقانه درست می نمایند. مزه غذا به نوشته کاربران بسیار عالی است.

بعلاوه تزیین غذا ها هم بسیار مورد توجه کاربران این سایت قرار گرفته است. به طوری که یکی از این کاربران نوشته در این رستوران روی بعضی از بشقاب های غذا گل گذاشته می گردد.

یکی دیگر از کاربران نوشته: اگر در توکیو هستید، عاشق غذایید و برایتان مهم نیست که برای یک وعده غذایی مبلغ قابل توجهی بپردازید، فرصت رفتن به ناریساوا را از دست ندهید، چون فراتر از خوب است! هر بشقاب غذا اثری هنری هم از نظر زیبایی شناسی و هم از نظر طعم است. برترین غذای آن یا در واقع غافلگیرنماینده ترین غذای آن نان است که در سر میز درست می گردد و بعلاوه بادمجان.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ٰژاپن به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1278

به "معرفی رستورانی در ژاپن؛ ناریساوا ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رستورانی در ژاپن؛ ناریساوا ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید