16 دلیلی که ثابت می نماید دبی برترین جای کره زمین است ، فروش بلیط هواپیما به دبی

به گزارش تور کانادا، شاید معیار فزونی در کشور آمریکا این باشد که هرچیزی که بزرگتر است، ارزش بیشتری دارد اما در دبی همه چیز بستگی به تجملات دارد. شاید خیلی ها ندانند که این شهر به قدری غرق در ناز و نعمت است که نمی توان آن را حتی درک کرد. ما می خواهیم 16 علت فزونی دبی را نسبت به دیگر نقاط جهان آنالیز کنیم پس در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

16 دلیلی که ثابت می نماید دبی برترین جای کره زمین است ، فروش بلیط هواپیما به دبی

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

1- ماشین پلیس های سوپر اسپرت

ماشین پلیس های شهر دبی برای بسیاری از مردم دنیا فقط در خواب و خیال هایشان قابل تصور است مانند آستون مارتین، فراری مدل FF و لامبورگینی اونتادور.

2- بیشتر هتل های لوکس دنیا در این شهر واقع شده اند

هتل برج العرب بیشتر اوقات به اسم تنها هتل 7 ستاره دنیا و لوکس ترین هتل دنیا معرفی می گردد. این هتل دارای 202 سوییت دوبلکس فوق العاده لوکس بوده و دارای امکانات رفاهی مانند آیپدهایی با طلای 24 عیار خالص، سکوی فرود هلیکوپتر، 4 استخر و سرویس ویژه انتقال مهمانان از فرودگاه به هتل به وسیله ماشین رولز رویس یا هلیکوپتر است.

3- این هتل غرق در طلا است

همانطور که نام مستعار دبی شهر طلا است، هتل برج العرب هم با حدود 1790 مترمربع برگ طلای 24 عیار تزئین شده است. بعلاوه آن ها آیپد یا آیفون های طلا در اختیار مهمانانشان قرار داده که در طول اقامتشان می توانند به رایگان استفاده نمایند یا با قیمتی حدود 35 میلیون تومان از فروشگاه هتل خریداری نمایند.

4- هزینه یک شب اقامت در یک سوییت هتل دبی، از هزینه اجاره یک سال بسیاری از مردم بیشتر است

قیمت سوییت های رویال هتل برج العرب یا هتل نخل آتلانتیس برای یک شب بین 80 تا 122 میلیون تومان است. هزینه مقرون به صرفه ترین اتاق یک خوابه این هتل شبی بین 4 تا 6 میلیون تومان وابسته به فصل بوده که در مقایسه با قیمت گران ترین اتاق ها بسیار ناچیز است.

5- میان وعده این هتل ها سرشار از غذاهای لوکس است

میان وعده بین صبحانه و ناهار در بسیاری از هتل های دبی بسیار لوکس بوده و شامل بوفه هایی مملو از خرچنگ و خاویار است و هر نفر دارای پیشخدمت مخصوص به خود است.

6- این شهر شامل بلندترین برج های دنیا و دارای 4 رکورد دنیای است

دبی خانه بلندترین ساختمان های دنیا است. برج الخلیفه دارای ارتفاعی حدود 2722 متر و 160 طبقه بوده و باید بگوییم ارتفاع ساختمان امپایر استیت شهر نیویورک از نصف این برج هم کمتر است. عرشه مشاهده این ساختمان در اتفاع 555 متری واقع شده که بلندترین عرشه مشاهده در کل دنیا است و باعث شده است تا این شهر برای چهارمین بار رکورد گینس را بشکند. این شهر به علت داشتن بلندترین ساختمان دنیا، بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر و بلندترین رستوران دارای 3 رکورد دیگر گینس است. خرید مقرون به صرفه بلیط تهران دبی| بلیط دبی تهران

7- عظیمترین فرودگاه دنیا در این شهر واقع شده است

ساخت فرودگاه بین المللی آل مکتوم 8 سال طول کشیده و دارای مساحتی حدود 540 هکتار است. این فرودگاه که مانند شهری کوچک است، جمعیتی حدود 1200 میلیون مسافر را در طول سال مدیریت می نماید.

8- این شهر سواحل خودش را ساخته است

فقط در دبی است که یک نفر می تواند تصمیم بگیرد تعدادی جزیره ساخته و سپس داخل آن را با 2/5 برابر میزان شن لازم برای پر کردن ساختمان امپایر استیت پر کند. جزیره نخل دبی به همین شیوه ساخته شده و لقب هشتمین عجایب دنیا را به خودش اختصاص داده است. این جزیره عظیمترین جزیره ساخته بشر بوده که حدود 12/3 میلیارد دلار برای ساخت آن هزینه شده است. مساحت کلی مجمع الجزایر واقع شده در این شهر به وسعت یک کشور است.

9- عظیمترین مرکز خرید در این شهر واقع شده است

مساحت این مرکز خرید 1124 کیلومتر مربع بوده و بیش از 1200 مغازه و 22 سالن سینما با 2800 جایگاه و یک آکواریوم فوق العاده عظیم و یک سالن اسکی عظیم دارد. بعلاوه این مرکز خرید در سال 2014 حدود 80 میلیون بازدید نماینده داشته که دارای رکورد دنیای می باشد.

10- آن ها در حال ساخت یک مرکز خرید عظیمتر هستند

می توان گفت این شهر با خودش رقابت می نماید زیرا سال پیش گفت در حال ساخت عظیمترین ساختمان مرکز خرید با قابلیت کنترل دما است که مرکز خرید دنیای نام دارد و مساحت آن حدود 445 هکتار است. گفته شده است این مرکز خرید که به مقدار یک شهر وسعت دارد، دارای 100 هتل، تعدادی پارک و امکانات پزشکی برای گردشگران خواهد بود.

11- یک شهربازی زمستانی و یک پیست عظیم اسکی در این شهر قرار گرفته است

این شهر تصمیم گرفته تا با ساختن یک مجموعه اسکی سر پوشیده در وسط کویر، غیر ممکن را به ممکن تبدیل کند. این پیست اسکی در مرکز خرید امیریت واقع شده و دارای 5 جهت است که طول بلندترین آن حدود 396 متر است. اما قضیه به همین جا ختم نمی گردد چرا که آن ها یک شهربازی زمستانی با پنگوئن های زنده، سورتمه و مجسمه های یخی هم ساخته اند.

12- آن ها در حال ساخت مجموعه های شگفت آوری زیر آب هستند

شاید برنده شدن در سطوح مختلف و رکورد زدن روی خشکی برای طراحان ساختمان های دبی کمی خسته نماینده شده است زیرا آن ها در پی توسعه ساختمان هایشان زیر آب هستند. هرچند تعدادی از اتاق های بعضی هتل ها زیر آب واقع شده اما آن ها تصمیم دارند یک هتل را کاملا زیر آب بنا نمایند و برای ساخت آن از فناوری اقیانوس بهره گرفته اند. این هتل شامل 2 دیسک خواهد بود که یکی در بالای اقیانوس و یکی زیر آن قرار گرفته است. دیسک زیرین شامل 21 اتاق، مرکز غواصی و سالن تنیس خواهد بود.

13- جایزه مسابقات اسب سواری در دبی میلیاردها تومان ارزش دارد

هیچ چیز در این شهر ناقص نیست در نتیجه مسابقات دنیای اسب دوانی، سوارکاران سراسر دنیا را برای برنده شدن جایزه 35 میلیارد تومانی آن دور خود جمع می نماید. جایزه نهایی مسابقات 9 روزه حدود 105 میلیارد تومان است.

14- مرکز ماساژی از طلای 24 عیار و دیگر سنگ های قیمتی در این شهر ساخته شده است

با پرداخت تنها 2 میلیون تومان، برترین بازسازی و خدمات مراقبت از پوست از آن شما خواهد بود. برای حفظ تعادل پوست مشتریان، تمام وسایل این مرکز از طلای خالص ساخته شده است. اگر طلا فلز مورد علاقه تان است، هتل رافلز (Raffles) با دریافت مبلغی حدود 8000 هزار تومان خدمات حمام طلای مراکشی را ارائه می دهد که شامل ماسک بدن طلا است.

15- بستنی هایی با قیمت تقریبی 3 میلیون تومان در این شهر سرو می گردد

کافه اسکوپی (Scoopi Cafe) دبی بستنی هایی با نام الماس سیاه دارد که در فراوری آن از نوعی قارچ ایتالیایی، زعفران ایرانی و طلای 23 عیار خوراکی استفاده شده است. قیمت هر اسکوپ از این بستنی حدود 33 میلیون تومان است.

16- کیک فنجانی های 3 میلیون و پانصد هزار تومانی در این شهر پخته می شوند

فروشگاه بلومزبری (Bloomsbury) در دبی دارای گران ترین شیرینی های دنیا است. کیک فنجانی های این فروشگاه از شکلات ایتالیایی، وانیل اوگاندایی و توت فرنگی هایی غرق در طلای 233 عیار خوراکی ساخته است.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1276

به "16 دلیلی که ثابت می نماید دبی برترین جای کره زمین است ، فروش بلیط هواپیما به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 دلیلی که ثابت می نماید دبی برترین جای کره زمین است ، فروش بلیط هواپیما به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید