معرفی پروژه اوراکل Bridge (توکن BRG)

به گزارش تور کانادا، قراردادهای هوشمند، برنامه هایی با مفاد و شرایطی مبنی بر غیرقابل دستکاری شدن هستند که در شبکه های بلاکچین مستقر و اجرا می شوند؛ این بدان معناست که پس از استقرار، هیچ کس قادر به دستکاری کدها و عملکردهای یک قرارداد هوشمند نخواهد بود.

معرفی پروژه اوراکل Bridge (توکن BRG)

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، بنابراین، برخلاف قراردادهای سنتی کاغذی و دیجیتالی که در مؤسسات و بسترهای متمرکز نوشته و برنامه ریزی شده و همچنین در معرض تغییر، فسخ و حذف توسط یکی از طرفین و یا شخص ثالث قرار دارند، قراردادهای هوشمند طرفین را به توافق رسانده و بدون تکیه بر هیچ یک از طرفین، اعتمادی بدیع و قدرتمند را ایجاد می نمایند. این ویژگی، قراردادهای هوشمند را به ابزاری برتر جهت تحقق و اجرای توافق نامه های دیجیتالی تبدیل نموده است.

با این تفاسیر، هدف اصلی قراردادهای هوشمند در تجارت جهانی را می توان ایجاد زیرساختی برای راه اندازی dapps و DAOs به منظور تغییر شیوه اتوماسیون مشاغل، به صورت مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین در نظر گرفت.

با این حال، مسئله ای نیز در این امر وجود دارد؛ بلاکچین و قراردادهای هوشمند برای دیجیتالی کردن توافق نامه ها در دنیای واقعی، به دسترسی به داده های دنیای واقعی احتیاج دارند، اما با توجه به وجود پروتکل های اجماع پایه ای، زمانی که قراردادهای هوشمند بر روی بلاکچین ایجاد می شوند، نمی توانند به داده های خارجی دسترسی داشته باشند.

بنابراین، توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند همیشه با مسئله اتصال روبرو بوده اند. با وجود این مسئله، بیشتر قراردادهای هوشمند عملا قادر به فعالیت نخواهند بود. بدون وجود این اتصال، قراردادهای هوشمند و بلاکچین ها، ابزارها و بسترهایی هستند که فقط به هدف توکن سازی قابل استفاده بوده و برای استفاده به عنوان یک اکوسیستم برنامه نویسی، از انعطاف پذیری کافی برخوردار نخواهند بود.

این مشکل تنها با استفاده از سیستم های اوراکل قابل حل است

اوراکل نوعی فناوری است که به وسیله آن امکان تزریق داده های دنیای واقعی به قراردادهای هوشمند ممکن می شود. با استفاده از فناوری اوراکل، قراردادهای هوشمند می توانند در صورت لزوم برنامه ریزی شده و به عنوان تشکیلاتی غیرمتمرکز و اتوماتیک فعالیت نمایند.

Bridge

Bridge اولین سیستم اوراکل عمومی در شبکه TRON است که به منظور ایجاد امکان دسترسی قراردادهای هوشمند به داده های خارجی در آن شبکه توسعه یافته است. در صورتی که جایگزینی قراردادهای دستی و دیجیتالی سنتی مورد نظر باشد، مطلع سازی قراردادهای هوشمند از بستر خارجی و ایجاد امکان دسترسی آن ها به منابع خارج از زنجیره، جنبه ای حیاتی و بسیار مهم خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه از جمله مقدمه و معرفی، وایت پیپر، توسعه دهندگان و جزئیات بیشتر خدمات، می توانید به وب سایت Bridge.link مراجعه کنید.

پیشنهاد می کنیم برای درک کامل موقعیت سیستم اوراکل Bridge در اکوسیستم TRON، بخش نتیجه گیری (Conclusions) در وایت پیپر Bridge را مطالعه فرمایید.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 726

به "معرفی پروژه اوراکل Bridge (توکن BRG)" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی پروژه اوراکل Bridge (توکن BRG)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پروژه اوراکل Bridge (توکن BRG)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید