مقاله: توصیه هایی برای بازسازی سرویس بهداشتی

به گزارش تور کانادا، یکی از معمول ترین کارها در زمان بازسازی سرویس بهداشتی برداشتن توالت ایرانی و نصب توالت فرنگی است. نصب توالت فرنگی شامل کارهای زیادی است؛ جمع کردن توالت ایرانی و بستن راه فاضلاب قدیمی، لوله کشی جدید برای تامین آب و فاضلاب مورد احتیاج توالت فرنگی، عایق بندی، درزگیری و چسب زدن کارهای لازم برای نصب توالت جدید هستند.

مقاله: توصیه هایی برای بازسازی سرویس بهداشتی

عایق کاری کف سرویس بهداشتی باید طوری انجام گردد که تا داخل لوله فاضلاب هم کشیده گردد. برای به وجود نیامدن درز و سوراخ، این عایق کاری باید به صورت یکنواخت انجام گردد. زیر سنگ توالت باید با مصالح ماسه نرم پر گردد، چرا که ماسه نرم موجب می گردد تا در هنگام گذاشتن سنگ توالت از شکستن آن جلوگیری گردد.

یکی دیگر از کارهای معمول در بازسازی سرویس بهداشتی، نصب شیرآلات تازه است. مقرون به صرفه نبودن تعمیر شیرآلات قدیمی و یا فرسوده شدن، احتیاج به تعویض آنها را موجب می گردد. هر کدام از بخش ها در ساختمان، پس از گذشت چند سال فرسوده می شوند و کیفیت آنها پایین می آید که از نظر بنیادی و ساختاری احتیاج به بازسازی و تعمیرات اساسی دارند تا از خرابی بیشتر جلوگیری گردد.

این خرابی ها به شکل ظاهری روی دیوارها و یا فضای داخلی قابل مشاهده هستند و یا این که در فضای داخلی دیوارها، تاسیسات و لوله کشی ها پیش می آید، که پیدا کردن آنها تنها در تخصص کارشناسان ساختمان است.

منبع مقاله: توصیه هایی برای بازسازی سرویس بهداشتی

انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1181

به "مقاله: توصیه هایی برای بازسازی سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: توصیه هایی برای بازسازی سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید