مقاله: جواهرات تایلندی

به گزارش تور کانادا، بیشتر طلافروشی های کشور تایلند در مناطق چینی قرار گرفته است و بزرگترین آنها، یاووارات(Yaowarat) در بانکوک می باشد. طلای تایلند به خاطر درجه خلوص آن، خیلی زرد می باشد و جواهرات تایلندی ارزان می باشند چرا که هزینه کار در تایلند بسیار پایین می باشد و اجرت ساخت جواهرات زیاد نمی باشد. فروشگاه های بزرگ و جواهر فروشی های بی تردید امن ترین مکان برای خرید جواهرات تایلندی هستند. اگر از مغازه های کوچکتر و یا بنا به توصیه یک دوست جدید یا راننده توک توک از جایی خرید نمایید، بدانید که تعداد زیادی کلاهبردار به فروش جواهرات و سنگ های قیمتی در این کشور می پردازند.

مقاله: جواهرات تایلندی

قدمت تولید نقره جات در تایلند به قرن ها قبل باز می گردد و نقره جات تایلندی به خاطر کیفیت تولید عالی، در جهان معروف می باشند. نقره جات تایلندی از جمله لوازم زینتی، از نوع نقره استرلینگ می باشند، که طبق مقررات دولت تایلند برای رضایت مشتریان بین المللی به این صورت تولید می کنند. در تور تایلند به مراکز شناخته شده این کشور مراجعه نمایید.

کشور تایلند صادرکننده سنگ های قیمتی می باشد و بانکوک تبدیل به یکی از مراکز عمده تراشیدن سنگ های قیمتی جهان می باشد. کسانی که درباره سنگ های قیمتی تایلندی مطلع هستند هم با احتیاط و با دانش کامل در تور تایلند این کار را می کنند. این کشور فرصت های عالی برای خرید سنگ های قیمتی با کیفیت دارد. سنگ های قیمتی که می توانید معامله خوبی با خرید آنها انجام بدهید. یاقوت کبود، یاقوت سرخ، و جید یا همان یاقوت سبز از جواهراتی هستند که می توانید خریداری نمایید. تجربه کمی در زمینه کیفیت و برش الماس دارند باید احتیاط نمایند. برای اینکه فریب نخورید فقط از فروشندگان معتبری که اسامی شان در فهرست Jewel Fest Club یا انجمن تاجران سنگ های قیمتی و جواهرات تایلند (TGITA) ثبت شده است.

منبع مقاله: جواهرات تایلندی

انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1449

به "مقاله: جواهرات تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جواهرات تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید