مقاله: دانشکده بهداشت شیراز در دوره MPH دانشجو می پذیرد

به گزارش تور کانادا، گفتنی است، از کلیه متقاضیان دعوت بعمل می آید که تقاضای مکتوب خود را با ذکر شماره تلفن و آدرس به انضمام تصویر دانشنامه تحصیلی که در آن معدل کل دوره ذکر شده تا انتها 99/6/14 به پست الکترونیک کارشناس گروه MPH، به آدرس [email protected] ارسال و در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37251001 الی 1007 داخلی 258 تماس حاصل نمایند.

مقاله: دانشکده بهداشت شیراز در دوره MPH دانشجو می پذیرد

گفتنی است، تحصیل در دوره MPH به صورت پاره وقت و منحصراً روز های چهارشنبه یا پنجشنبه به مدت 8 ساعت در روز خواهد بود. همچنین طول دوره تحصیل حداکثر 5 نیمسال (4 نیمسال دروس اصلی و تخصصی و یک نیمسال انتها نامه) خواهد بود.

شهریه تحصیلی برای کل دوره مبلغ 13/000/000 (سیزده میلیون) تومان می باشد که طی دو قسط در ابتدای هر سال تحصیلی دریافت می گردد به فارغ التحصیلان گواهینامه معتبر اتمام دوره MPH از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهداء خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ترم تحصیلی مهر ماه 99 تعداد 12 نفر دانشجوی MPH آزاد از بین فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی و همچنین کارشناسان ارشد رشته های مختلف پزشکی به شرط داشتن حداقل سه سال سابقه کار که یکسال آن در رابطه با خدمات بهداشتی باشد با توجه به سوابق تحصیلی متقاضیان و با دریافت شهریه پذیرش می نماید.

منبع مقاله: دانشکده بهداشت شیراز در دوره MPH دانشجو می پذیرد

انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1359

به "مقاله: دانشکده بهداشت شیراز در دوره MPH دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دانشکده بهداشت شیراز در دوره MPH دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید