مشکات الزهرا: اصلا تصور نمی کردم در مسابقات گرند اسلم شرکت کنم ، امیدوارم بتوانم نماینده ای برازنده برای تنیس ایران باشم

به گزارش تور کانادا، نماینده تنیس ایران در بازی های آسیایی با تاکید بر آمادگی بالای خود گفت: تجربه حضور در مسابقات سطح جهانی را دارم اما اولین بار است که در سطح آسیا باید رقابت داشته باشم، امیدوارم در هانگژو نماینده ای برازنده باشم.

مشکات الزهرا: اصلا تصور نمی کردم در مسابقات گرند اسلم شرکت کنم ، امیدوارم بتوانم نماینده ای برازنده برای تنیس ایران باشم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مشکات الزهرا صفی در حاشیه مراسم تقدیر از ملی پوشان تنیس که شامگاه یکشنبه برگزار گردید، در رابطه شرایط خود برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو گفت: تنها نماینده ایران در این بازی ها هستم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی با تاکید بر اهمیت حضورش در بازی های آسیایی ادامه داد: بعد از رقابت های گرند اسلم این بازی ها بزرگترین رویدادی است که در آن شرکت خواهم کرد. البته دوست داشتم نماینده های بیشتری از تنیس در این بازی ها شرکت می کردند به خصوص که بازیکنان تنیس ایران قدر هستند.

این ملی پوش تنیس با تاکید بر اینکه از آمادگی بالایی برخوردار است، اعلام کرد: امیدوارم بتوانم نماینده ای برازنده برای ورزش و تنیس ایران باشم.

مشکات الزهرا با یادآوری اینکه به تازگی وارد رده سنی بزرگسالان شده است، تاکید نمود: تجربه حضور در مسابقات سطح جهانی را دارم اما اولین بار است که در سطح آسیا باید رقابت داشته باشم. از طرفی حریفانم در آسیا و بازی های آسیایی تجربه بیشتری دارند. با این مسائل روبرو هستم اما کوشش می کنم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی با بیان اینکه حضور در مسابقات آزاد تونس که شهریورماه برگزار می گردد یکی از برنامه هایش پیش از بازی های آسیایی به شمار میرود، در خصوص مربی کرواتش و همکاری با او شرح داد.

ملی پوش تنیس ایران تاکید نمود: 5 سال است که با این مربی کروات کار می کنم، یکی از بزرگترین تأثیرات را در تنیس من و عملکردم داشته است، من اصلا تصور نمی کردم در مسابقات گرند اسلم شرکت کنم اما با این مربی به این رقابت ها رسیدم.

وی اضافه نمود: بنابراین حتما کار با مربی کرواتم را ادامه می دهم. دوست داشتم در بازی های آسیایی هم کنارم بود چون قطعا می توانست یاری حال باشد اما شرایط مهیا نشد.

مشکات الزهرا یادآور شد: هزینه های کار با مربی شخصی را خودم و به وسیله اسپانسر تأمین می کنم، فدراسیون البته هر جا توانسته یاری نموده اما واقعا دستش بسته است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1793

به "مشکات الزهرا: اصلا تصور نمی کردم در مسابقات گرند اسلم شرکت کنم ، امیدوارم بتوانم نماینده ای برازنده برای تنیس ایران باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکات الزهرا: اصلا تصور نمی کردم در مسابقات گرند اسلم شرکت کنم ، امیدوارم بتوانم نماینده ای برازنده برای تنیس ایران باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید