مکتب گمنامی می تواند در تقویت بنیان های شعر انقلاب اسلامی موثر باشد

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، این شاعر و فعال ادبی حوزه زنان، اضافه کرد: کلیت امر برگزاری چنین کنگره ای باعث می گردد که توجه شاعران و نویسندگان به چنین موضوعاتی جلب گردد در این میان اگر آثار خوبی هم خلق گردد و تبلیغات خوبی هم انجام گردد تا اهالی قلم آثار خود را ارائه نمایند کنگره محصول محور و به هدفش نزدیکتر می گردد.

مکتب گمنامی می تواند در تقویت بنیان های شعر انقلاب اسلامی موثر باشد

وی اضافه کرد: هر کنگره محصول محور با تاثیر گذاری بر جریان تولیدات صوتی و تصویری بر میزان آشنایی مخاطب اثر گذار است؛ به عبارت دیگر برگزاری چنین کنگره هایی در مرحله نخست توجه شاعران و نویسندگان، و در مرحله دوم توجه مخاطب عام را جلب می نماید.

مستشار نظامی با اشاره به تاثیر این کنگره در تقویت شعر انقلاب اسلامی بیان نمود: هر موضوعی که با آرمان های انقلاب و خادمان انقلاب در ارتباط باشد در تقویت بنیان های شعر انقلاب هم که یکی از جریان های پویایی ادبیات امروز ما است، می تواند موثر باشد.

این شاعر و فعال ادبی حوزه زنان گفت: جریان شعر انقلاب اسلامی، امروز جریانی است که بعد از 42 سال به بلوغ رسیده است و کشورهای دیگر هم متاثر از آن شعر مقاومت و انقلاب را پیش گرفته اند.

وی گفت: پرداختن به موضوع شعر انقلاب به دیده شدن بیشتر ابعاد آن یاری می نماید به ویژه که کمتر به آن پرداخته شده و هرچه ابعاد یک جریان ادبی وسیع تر گردد فراگیرتر خواهد شد.

مستشار نظامی درباره نقش برگزاری کنگره ملی شعر مکتب گمنامی بیان نمود: درست است که این افراد سربازان گمنام هستند ؛ اما وظیفه ما این است که آن ها را گمنام نگذاریم و زحماتشان را یادآوری کنیم.

وی اضافه کرد: امنیت در ابعاد مختلف در کشور ما مثال زدنی است که در رسانه های دنیا نیز به آن اعتراف شده بنابراین وظیفه داریم این موضوع را نشان دهیم که کشور ما با وجود اینکه در منطقه سختی مثل خاورمیانه واقع شده است اما امن ترین کشور محسوب می گردد و این با شعر امکان پذیر است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1072

به "مکتب گمنامی می تواند در تقویت بنیان های شعر انقلاب اسلامی موثر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکتب گمنامی می تواند در تقویت بنیان های شعر انقلاب اسلامی موثر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید