اینفو گرافی ، پرکارترین بازیگران جشنواره چهل و یکم را بشناسیم

به گزارش تور کانادا، اسامی بازیگران فیلم های چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و راه یافته به بخش سودای سیمرغ اعلام شد که در آن نام پانته آ پناهی ها، سارا بهرامی و صابر ابر به عنوان پرکارترین بازیگران این دوره از جشنواره به چشم می خورد.

اینفو گرافی ، پرکارترین بازیگران جشنواره چهل و یکم را بشناسیم

به گزارش خبرنگاران، پانته آ پناهی ها در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در فیلم های بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی، کت چرمی به کارگردانی حسین میرزا محمدی و کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه ای ایفای نقش نموده که هر سه فیلم یاد شده به بخش سودای سیمرغ جشنواره راه یافته اند.

پانته آ پناهی ها

سارا بهرامی هم دیگر بازیگر زنی است که در این دوره در سه فیلم بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی، پرونده باز است به کار گردانی کیومرث پور احمد و جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان نقش آفرینی نموده است.

سارا بهرامی

صابر ابر نیز با بازی در سه فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره از این بایت با پانته آ پناهی ها و سارا بهرامی رقابت دارد که نام این سه فیلم بدین قرار است: کت چرمی به کارگردانی حسین میرزا محمدی، بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی و یادگار جنوب با کارگردانی مشترک پدرام پورامیری، حسین دوماری.

صابر ابر

دو فیلمی های جشنواره

از بین سایر بازیگران حاضر درجشنواره چهل و یکم بعضی بازیگران هم در دو فیلم نقش آفرینی نموده آند که اسامی آنها بدین توضیح است: امیر جعفری با بازی در فیلم های آن ها مرا دوست داشتند به کارگردانی محمدرضا رحمانی و هوک به کارگردانی حسین ریگی، پژمان بازغی با بازی در فیلم های پرونده باز است و کاپیتان و نسیم ادبی با بازی در فیلم آن ها مرا دوست داشتند به کارگردانی محمدرضا رحمانی و پرونده باز است.

  • اینفوگرافی | سهم ناچیز سینماگران از خیابان های تهران| سهم ناچیز بانوان
  • برادران ترانه علیدوستی بالاخره می آیند؟ | توقیف تصمیم نهادهای بالادستی است
  • نامه جنجالی علی نصیریان به دبیر جشنواره فجر | او از جشنواره انصراف داد

پیشکسوت ترین بازیگران و بیانیه علی نصیریان

در چهل و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر و بخش سودای سیمرغ جشنواره علی نصیریان 88 ساله با بازی در فیلم هفت بهار نارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی و احترام برومند 75 ساله به عنوان پیشکسوت ترین بازیگران مرد و زن در فیلم های این دوره از رقابت های سینمایی نق دارند که علی نصیریان شب گذشته 9 بهمن بیانیه ای صادر کرد و گفت به علت کهولت سن و بعضی ناراحتی ها در این دوره از جشنواره نمی تـوانم شرکت کنم.

علی نصیریان

لازم به ذکر است همایون ارشادی 75 سال، رضا کیانیان 71 ساله و فرهاد آئیش 70 ساله از دیگر پیشکسوتان حاضر در این جشنواره هستند.

کارگردان بازیگران جشنواره

علیرضا معتمدی کارگردان فیلم چرا گریه می کنی تنها کارگردان بازیگر چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر است.

فامیلی ترین فیلم

از فیلم هفت بهار نارنج را هم باید به عنوان خانوادگی ترین فیلم این دوره یاد کرد زیرا این اثر ساخته فرشاد گل سفیدی است و فرج گل سفیدی و آرشا گل سفیدی هم در آن نقش آفرینی می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1716

به "اینفو گرافی ، پرکارترین بازیگران جشنواره چهل و یکم را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفو گرافی ، پرکارترین بازیگران جشنواره چهل و یکم را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید