ناجی کردستان سریالی رادیویی با فضای سازی متفاوت

به گزارش تور کانادا، تهران (پانا) - تهیه کننده سریال رادیویی ناجی کردستان تهیه این مجموعه رادیویی را متفاوت تر از سایر کارهای رادیویی اش دانست.

ناجی کردستان سریالی رادیویی با فضای سازی متفاوت

به گزارش اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ژاله محمدعلی ضمن اعلام این مطلب اضافه نمود: ناجی کردستان فضاسازی متنوع و گوناگونی دارد، برای اولین بار در تهیه یک سریال رادیویی افکت سقوط هواپیما با تلفیق چندین صدای دیگر در هم ادغام شده تا فضا برای مستمعین باورپذیر گردد.

وی اضافه نمود: از طرفی دیگر معمولا در فراوری یک سریال از یک موسیقی خاص استفاده می گردد اما در این کار، به دلیل قرار دریافت اشخاص در موقعیت های گوناگون از چندین موسیقی متفاوت استفاده شده است.

این تهیه کننده رادیویی بیان کرد: این اولین همکاری من به عنوان تهیه کننده رادیو با میرطاهر مظلومی در مقام کارگردان بوده است و باید بگویم رفتار حرفه ای و تعامل درست ایشان باعث شده تا از نتیجه کار راضی باشم و امیدوارم برای مستمعین رادیو نیز اینگونه باشد.

سریال رادیویی ناجی کردستان به سفارش رادیو معارف در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو فراوری شده است که به زندگی تیمسار شهید ولی الله فلاحی می پردازد.

در این مجموعه رادیویی بهادر ابراهیمی در نقش کودکی ، شهریار حمزیان در نقش جوانی و مجید حمزه در نقش بزرگسالی شهید فلاحی به ایفای نقش پرداخته اند و رامین پورایمان، عباس توفیقی،احمد گنجی،معصومه عزیز محمدی ، فریده دریامج ، حمید یزدانی ، سیدمجتبی طباطبایی ،میرطاهرمظلومی و محمد مجد زاده نیز از دیگر بازیگران آن هستند.

ناجی کردستان به نویسندگی حکیمه فرهنگ مهر،تهیه کنندگی ژاله محمد علی، کارگردانی میرطاهرمظلومی،گویندگی بهناز بستان دوست ، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر از روز شنبه یازدهم بهمن ماه، ساعت17:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می گردد و

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 973

به "ناجی کردستان سریالی رادیویی با فضای سازی متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناجی کردستان سریالی رادیویی با فضای سازی متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید