امکانات باغ کتاب تهران؛ باغی سرسبز با کتابهای فراوان

به گزارش تور کانادا، در روزگاری نه چندان دور، علاقمندان کتاب و کتاب خوانی بی صبرانه منتظر آغاز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می ماندند تا به سمت مکان آن سرازیر شوند و علاوه بر دیدن مجموعه آثار همه ناشران کشور، از فضای زیبای آن هم لذت ببرند. همواره این آرزو در ذهن مخاطبین این نمایشگاه جریان داشت که چرا این بازار کتاب دائمی نیست؟ به همین خاطر، شهرداری تهران با احداث باغ کتاب تهران به این رویای به نظر محال جامه عمل پوشاند. با ما در مقاله امکانات باغ کتاب تهران همراه شوید تا شما را از ساعات بازدید از باغ کتاب تهران و همچنین هزینه ورودی باغ کتاب تهران مطلع کنیم.

امکانات باغ کتاب تهران؛ باغی سرسبز با کتابهای فراوان

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ کتاب کجاست؟

باغ کتاب تهران در همسایگی فرهنگستان علوم و زبان و ادب فارسی، موزه دفاع مقدس و کتابخانه ملی ایران قرار گرفته است. این مجموعه بزرگ 110 هزار متری در منطقه عباس آباد تهران ساخته شده که 65 هزار متر ساختمان نمایشگاهی، اداری و تالارهای همایش دارد. بخش بهارستان باغ کتاب تهران به ارائه محصولات و کتابهای کودک و نوجوان اختصاص دارد و بزرگسالان برای دیدن و خرید اقلام مورد علاقه خود باید به بخش سروستان سر بزنند و قسمت نگارستان نیز به سالنهای سینما اطلاق می گردد.

محیط جذاب

با شعار کشف کن، تجربه کن و یاد بگیر گام بلندی در راستای ایجاد علاقه به کتاب و مطالعه برداشته است. این مجموعه که با داشتن فضاهای مخصوص مطالعه، رستوران، بوفه و فضای سبز امکان حضور طولانی مدت را به شما می دهد، با داشتن فضایی نمایشگاهی و در دسترس بودن کتابها و دیگر محصولات، امکان تصمیم گیری را برای بازدیدکنندگان راحت نموده است.

براساس مقاله امکانات باغ کتاب تهران باید بدانید که طراحی و ساخت مجسمه شخصیت های کارتونی و انیمیشن ایران و دنیا، محیطی شاد و جذاب را برای بچه ها و حتی بزرگسالان فراهم نموده است. موزه کتاب با مجموعه اسناد و مدارک تاریخی حوزه چاپ و نشر یکی از برنامه های جانبی باغ کتاب تهران است. باغ علم نیز یکی از جذاب ترین بخشهای این مجموعه منحصر بفرد بوده که با انجام آزمایشهای متنوع فیزیکی و شیمیایی در کنار ارائه خیمه نجوم و ستاره شناسی، سبب سرگرمی و یادگیری می گردد.

قدم زدن در دنیای هنر

با قدم زدن در این باغ و تنفس عطر و بوی کتابهای متنوع و گوناگون، ریه های خود را از دانش پر کنید و همراه بازدم خود، جامعه کم مطالعه را به خواندن این خواندنی ترین خلقت بشر ترغیب نمایید. این مجموعه فرصت مناسبی است برای آشتی با این موجود مهجور و دلیل خوبی است برای علاقمند کردن بچه هامان به این کالای از یاد رفته. با قدم زدن در این مجموعه بی بدیل، علاوه بر دیدن معماری، مجسمه های فانتزی و فضاهای جالب، دوباره دست دوستی به طرف کتاب دراز نموده و خواندن را آغاز کنید. البته، علاقمندان و کتاب خوان های حرفه ای نیز به حتم از دیدن این همه گل زیبا در جلدهای مختلف، دچار لذت و هیجان بسیار خواهند شد.

اطلاعات کلی

آدرس باغ کتاب تهران: میدان ونک، بزرگراه حقانی، جهت غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی

شماره تماس باغ کتاب تهران: 96045500-021

ساعات بازدید باغ کتاب تهران: شنبه تا چهارشنبه 9 صبح تا 21 و پنجشنبه و آدینه 9 صبح تا 22

هزینه ورودی باغ کتاب تهران: رایگان

منبع: همگردی
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 674

به "امکانات باغ کتاب تهران؛ باغی سرسبز با کتابهای فراوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات باغ کتاب تهران؛ باغی سرسبز با کتابهای فراوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید