هتل اروپای بلفاست

به گزارش تور کانادا، بازدید کنندگان هتل اروپا در بلفاست، ایرلند شمالی ممکن است تحت تاثیر اتاق، غذا و خدمات آن قرار گیرند، اما هر کسی که در خصوص تاریخ آشفته هتل می داند ممکن است فقط با این واقعیت که هنوز پابرجاست تحت تاثیر قرار گیرد. هتل اروپا در سال 1971 با هدف قرار دادن خود به اسم یکی از مهم ترین مقاصد بلفاست افتتاح شد، اما بعلاوه به سرعت به اسم هتل بمباران شده در اروپا معروفیت یافت. بین سال های 1970 و 1994، این هتل بیشتر از 33 مرتبه مورد حمله هوایی IRA نهاده شد. با توجه به تاریخ حملات، یکی از این حملات قبل از اینکه هتل حتی برای عموم باز گردد، رخ داد. با مجله خبرنگاران همراه باشید. مقرون به صرفه سفر کنید بلیط هواپیما

هتل اروپای بلفاست

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

تاریخچه

به هنگام این مسائل، هتل شهر بلفاست به اسم نوعی پایگاه برای روزنامه نگاران خارجی عمل کرد. این مسئله، همراه با موقعیت مرکزی و دید عمومی هتل، آن را هدفی مطلوب برای بمب گذاری ها قرار داد و پوشش مطبوعات تضمین شد. هتل به قدری بمباران شده بود که نام مستعار هتل چوبی (The Hardboard Hotel) را به دست آورد، که به علت نصب پوشش های چوب سخت بر روی پنجره های خراب شده، نا م گذاری شده است. با وجود تمام این حملات، هتل در واقع تنها دو بار درهای خود را به روی عموم بسته است، و کسی در این بمب گذاری ها کشته نشد.

پس از یکی از بدترین حملات در سال 1993، مشتریان می توانستند به وسیله یک سوراخ ایجاد شده در دیوار نگاه نمایند و سالن عظیم اپرا را در ساختمان مجاور مشاهده نمایند. هتل به قدری آسیب دیده بود که باید با قیمت نازل 4/4 میلیون پوندی به گروه هیستینگز (Hastings) فروخته می شد. هیستینگز 8 میلیون پوند را به کوشش احیای هتل سرمایه گذاری کرد و هتل در سال 1994 باز گشایی شد.

بیل کلینتون، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، در طول سفرهای خود به بلفاست در هتل اقامت گزید. در سال 1995 او و همراهانش 110 اتاق از 272 اتاق هتل را رزرو کردند. اتاقی که کلینتون در آن اقامت داشت، بعدها به نام سوئیت کلینتون تغییر نام یافت، اما در سال 2009 هیلاری کلینتون تحت انتقاد نهاده شد، زمانی که گفت که هتل در طی مدت اقامت خود در سال 1995 بمباران شده بود، در حالی که نشده بود.

اکنون

امروز هتل چهار ستاره مرکزی، مدرن، متمایز و کاملا امن است. اتاق ها لوکس و راحت هستند و بار پیانو چشم انداز ای مناسب از منظره ها تاریخی تاج و تخت در خیابان مقابل فراهم می نماید. در کوشش اخیر برای احیای مجدد، 7 طبقه تازه به قسمت پشتی ساختمان اضافه شده است، بنابراین روشن است که هتل به زودی سقوط نخواهد کرد. اگر تعداد مهمانانی که در هتل رفت و آمد می نمایند نشانه ای باشد، هتل اروپا در آینده نزدیک پر رفت و آمد و بر روی عموم گشوده است.

برای رزرو هتل های خارجی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1273

به "هتل اروپای بلفاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اروپای بلفاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید