هتل 5 ستاره برکلی پراتونم بانکوک

به گزارش تور کانادا، هتل برکلی پراتونم بانکوک (The Berkeley Hotel Pratunam Bangkok)، در میان بهترین هتل‌های 5 ستاره کشور تایلند در شهر بانکوک به شمار می‌رود که در این مقاله بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

هتل 5 ستاره برکلی پراتونم بانکوک

به هنگام خستگی و بعد از تحمل فشار های روزانه استفاده از مرکز اسپا و خدمات ماساژ که به دست متخصصان حرفه‌ای انجام می‌پذیرد و در طبقه دهم برج شمالی قرار گرفته که می تواند مثمر ثمر باشد. تراسی با صندلی به منظور حمام آفتاب در نظر گرفته شده و استخر روباز، جکوزی و مرکز تناسب اندام مجهز و پیشرفته از سایر امکانات تفریحی هتل برکلی پراتونم بانکوک هستند.

در هنگام گرسنگی می توان به یکی از گزینه های ناهار خوری هتل مراجعه کرد و از بین طیف گسترده ای از غذاهای محلی، آسیائی و بین المللی مطابق با ذائقه خود غذا انتخاب نمود. این هتل در تور تایلند می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اقامت باشد.

هتل پنج ستاره برکلی پراتونم که از لوکس ترین هتل های بانکوک به شمار می آید دارای دو برج اصلی و برج شمالی است که در برج اصلی خود 160 اتاق لوکس کینگ، 134 اتاق لوکس توئین، 74 سوئیت لوکس کرنر، 14 اتاق اجرائی لوکس کینگ و 8 سوئیت اجرائی لوکس کرنر را جای داده و در برج شمالی نیز دارای 109 اتاق پریمیر کینگ، 234 اتاق پریمیر توئین و 55 اتاق پریمیر خانوادگی است.

هتل پنج ستاره برکلی پراتونم تا مرکز خرید سیام پاراگون، سیام اسکوئر، مرکز خرید سیام دیسکاوری و دنیای اقیانوسی سیام که همگی از جاذبه های گردشگری بانکوک می باشند 1400 متر فاصله دارد و مرکز خرید ام بی کی نیز در 1600 متری هتل واقع شده است. همچنین مسافرانی که هتل برکلی پراتونم تایلند را برای اقامت خود انتخاب کنند که برای دسترسی به مرکز شهر و فرودگاه بین المللی سووارنابومی به ترتیب باید مسافتی 1 و 26 کیلومتری را طی نمایند.

این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار بوده و به مرکز خرید پالادیوم، بازار پانتیپ پلازا، مرکز خرید سنترال ورلد، مرکز خرید گیسورن و مرکز مد پلاتینیوم فاصله چندانی ندارد.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 221

به "هتل 5 ستاره برکلی پراتونم بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره برکلی پراتونم بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید