هتل های لرستان موظف به مشارکت در طرح تطبیق استانداردسازی هستند

به گزارش تور کانادا، نشست هم اندیشی اعضای جامعه هتلداران با مدیرکل، معاون و کارشناس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با موضوع طرح مسائل و موانع جامعه هتلداران برگزار شد.

هتل های لرستان موظف به مشارکت در طرح تطبیق استانداردسازی هستند

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، سیدامین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این نشست گفت: هتل ها و مراکز اقامتی که در طرح تطبیق استانداردسازی مشارکت نکرده اند تا زمانی که خود را با استانداردهای تعریف شده تطبیق ندهند مشمول دریافت درجه و ارتقا نمی شوند و در بازرسی های آینده در صورت وجود ایراد و نقص از ستاره های آن ها کم خواهد شد.

قاسمی گفت: تأسیس جامعه هتلداران استان یکی از اتفاق های خوب بود که در حوزه گردشگری افتاد و در نهایت موجب همدلی میان اعضای آن و تدوین برنامه های جامع و راهبردی می شود.

او اعلام نمود: تشکیل جامعه هتلداران دارای جایگاه راهبری و راهنمایی کننده است و با برگزاری مستمر جلسات دوره ای هتل ها، شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره های ملی و سراسری موجب تقویت روحیه همکاری و همفکری اعضا می شود و از طرف دیگر توسعه و رونق گردشگری را به دنبال داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اضافه نمود: تشکل جامعه هتلداران لرستان بازوی توانمند گردشگری در بحث صدور و تمدید پروانه بهره برداری مراکز اقامتی، آموزش نیروی کار، نظارت و بازرسی از هتل ها و اماکن اقامتی استان است و از این پس مکاتبات و ارتباطات اعضاء تشکل با این اداره کل تنها از طریق جامعه هتلداران انجام می شود.

او اضافه نمود: در راستای دفاع از حقوق هتل ها و مراکز اقامتی مجاز، موضوع ساماندهی و نظارت بر خانه های مسافر که در سطح استان به صورت غیرمجاز فعال هستند، با همکاری نهادهای مرتبط در دست بررسی و اقدام است و با خانه های بدون مجوز و افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

در پایان این نشست اعضای تشکل جامعه هتلداران استان برخی از مسائل خود مانند موضوع آموزش پرسنل، تمدید مجوزها، تشکیل جلسات دوره ای و ثبت نهایی تشکل را با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در میان گذاشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 49

به "هتل های لرستان موظف به مشارکت در طرح تطبیق استانداردسازی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های لرستان موظف به مشارکت در طرح تطبیق استانداردسازی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید