هتل 3 ستاره گرند آلپاین بانکوک

به گزارش تور کانادا، هتل گرند آلپاین بانکوک (Grand Alpine Hotel Bangkok)، از زیباترین هتل‌های کشور تایلند با قیمتی ارزان در شهر بانکوک است. در این مقاله شما را با امکانات این هتل 3 ستاره آشنا خواهیم کرد.

هتل 3 ستاره گرند آلپاین بانکوک

این هتل 3 ستاره در شهر بانکوک به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد در لیست بهترین هتل‌های تور تایلند برای اقامت می‌باشد. هتل سه ستاره گرند آلپاین فقط چند دقیقه به دور از برج معروف بایوک که بلند ترین ساختمان تایلند می باشد و از جاذبه های گردشگری بانکوک به شمار می آید واقع شده و تا لینک راه آهن فرودگاه به اندازه ده دقیقه پیاده روی فاصله دارد در حالی که تا ایستگاه بی تی اس Rachthewi پانزده دقیقه راه دارد. مغازه های بی شمار، گزینه های متعدد از رستوران‌ها، بازار شبانه پراتونام و مراکز خرید معروفی همچون پراتونام سنتر و مرکز مد پلاتینیوم از دیگر جاذبه‌های اطراف این هتل در بانکوک هستند. فرودگاه بین المللی سووارنابومی در فاصله 26 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

مهمانان زمان گرسنگی می‌توانند به رستوران هتل 3 ستاره گرند آلپاین بروند و از میان غذا های لذیذ و خوشمزه تایلندی و بین المللی با توجه به ذائقه خود غذای مورد علاقه خود را سفارش بدهند.

پذیرش در هتل گرند آلپاین بانکوک به صورت 24 ساعته انجام می گیرد و برای رفاه بیشتر ساکنین هتل، خدمات لاندری ارائه می شود. پرسنل هتل در میز تور به مسافران در زمینه انتخاب تور ها و تهیه بلیط مکان های دیدنی و تفریحی بانکوک مشاوره داده و اطلاعات گردشگری خود را در اختیار آنان قرار می دهند. آسانسور، پارکینگ، صندوق امانات در پذیرش، سیستم تهویه، روم سرویس، دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی، کرایه خودرو، خدمات دربان، انبار چمدان و دستگاه خودپرداز از سایر خدمات و امکانات رفاهی هتل سه ستاره گرند آلپاین در کشور تایلند هستند.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 222

به "هتل 3 ستاره گرند آلپاین بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3 ستاره گرند آلپاین بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید