همراهی تأسیسات گردشگری مازندران با مردم در پی شیوع کرونا

به گزارش تور کانادا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، گفت: سرمایه گذاران و بهره برداران تأسیسات گردشگری در سطح استان مازندران از ابتدای شیوع کرونا همراهی خوبی با ستاد استانی و ملی داشته اند.

همراهی تأسیسات گردشگری مازندران با مردم در پی شیوع کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه، روز چهارشنبه 6 فروردین 99 در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با رویکرد مدیریت و نظارت تأسیسات گردشگری با اشاره به تعطیلی خودخواسته این مجموعه ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، گفت: تا امروز، مجموعه های هتل نوید شهرستان ساری و لیلیوم شهرستان عباس آباد، مبلغ 200 میلیون ریال به موضوع درمان بیماران درگیر با این ویروس کمک کردند.

او گفت: تولید ماسک و تهیه اقلام موردنیاز توسط تأسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی سطح استان، نشان از درک صحیح شرایط و همراهی بموقع با مردم را دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: هتل مرجان بابل برای اقامت پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که از استان های دیگر اعزام شده اند، اختصاص یافته است و همچنین، هتل سامان جویبار، در راستای اقامت بیماران در دوره نقاهت اعلام آمادگی کرده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 391

به "همراهی تأسیسات گردشگری مازندران با مردم در پی شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی تأسیسات گردشگری مازندران با مردم در پی شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید