استادیوم وحدت آستارا میزبان ملاقات شهرداری و استقلال خوزستان

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران، فریبرز محمودزاده ظهر پنجشنبه در جریان سفر خود به آستارا و بازدید از زیرساخت های ورزشگاه وحدت این شهر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با کوشش مسئولان شهرستان آستارا و ورزش استان گیلان، عملیات ایجاد زیرساخت ها برای میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه وحدت آستارا شروع شد.

استادیوم وحدت آستارا میزبان ملاقات شهرداری و استقلال خوزستان

وی با بیان اینکه هنوز خواسته اصلی سازمان لیگ برآورد نشده است، گفت: ما برای رفع شدن کامل کاستی ها در ورزشگاه وحدت آستارا فاصله داریم و به طور یقین کارهای عمرانی در این ورزشگاه متوقف نمی گردد.

محمود زاده، اضافه نمود: ایجاد رختکن ها، فنس دور زمین، نیمکت ذخیره، تأمین سیستم گرمایشی و سایر زیر ساخت ها نیز در ورزشگاه وحدت آستارا اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجوز برگزاری ملاقات تیم های فوتبال شهرداری بندر آستارا با استقلال خوزستان در روز شنبه (2 اسفندماه) به شکل مشروط صادر شده است، گفت: صدور مجوز به این معنا نیست که عملیات عمرانی و تکمیل سایر بخش ها از قبیل سیستم روشنایی نیز متوقف گردد.

محمودزاده با اشاره به اینکه پس از نوروز 1400 ماه رمضان را خواهیم داشت، توضیح داد: به طور یقین این ملاقات در زیر نور برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری لیگ یک با تاکید بر اینکه همه سخت گیری و کوشش ها برای ورزش شهرستان مرزی بندر آستارا است، اضافه نمود: برای تداوم میزبانی در ورزشگاه وحدت آستارا احداث صندلی VIP و سکوی تماشاگران نیز باید در اسرع وقت مرتفع شد.

وی، ادامه داد: اگر این مسائل مرتفع نگردد، قطعاً بعد از 25 فروردین میزبانی از ورزشگاه وحدت آستارا سلب می گردد.

محمودزاده از طرفداران تیم فوتبال شهرداری آستارا درخواست کرد با توجه به قرار دریافت در شرایط کرونایی و عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه، طرفداران به شکل جد از حضور در ورزشگاه وحدت خودداری کنند تا مسائل دیگری برای تیم شهر خود به وجود نیاید.

وی، تاکید نمود: به هیچ عنوان نظارت ها و بازدیدها به وسیله سازمان لیگ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیئت فوتبال استان نیز متوقف نخواهد شد.

لازم به ذکر است؛ تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا آخرین ملاقات خود را در 5 اسفند 1398 مقابل تیم فوتبال شهید قندی یزد برگزار کرد و پس از آن میزبانی ادامه بازی های لیگ دسته دوم به ورزشگاه تختی انزلی و در لیگ دسته اول به ورزشگاه سردار جنگل رشت منتقل شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1037

به "استادیوم وحدت آستارا میزبان ملاقات شهرداری و استقلال خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم وحدت آستارا میزبان ملاقات شهرداری و استقلال خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید